News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
70 Guests, 0 Users

SF-75-49

Started by CitroenAZU, August 27, 2010, 18:16:39 PM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

Zojuist gespot met 115km/h!!!



uit de tunnel deed dit AUtje nog steeds 105km/h!!!

RESPECT!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

björn

dan heeft hij geen 12 pktje ;D

mctommi

Hmm...zelfs mijn posteend haalt die snelheid niet met de DYANE6 motor van 1980, 35 PeeKaa.......zou er een VISA motor in zitten ????

Tsja het is allemaal erg leuk maar als je net zo'n stukkie blik in een kettingbotsing terecht komt vertel je het niet na, kreukelzone min nul :-( Proberen mee te komen in het huidige verkeer met zo'n ribbelblikje, dat zou je eigenlijk niet moeten willen.
Leuk om een hobby te hebben met oude auto's, maar als je de snelweg op wilt gaan kan je beter iets anders kiezen, ook al heb je er een motor in die snelweg snelheden aan kan.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

#3
sorry ben ik niet met je eens.
zelfs met en 4tje kunje in een kettingbotssing terecht komen en het lootje legggen of oversteken en onder lijn 14 komen.
er hoeft maar 1 eikel te zijn en die niet in zijn speigel kijkt en je word in de vangrail gedrukt in je golf , eend of op de motor.
uit ervaaring weet ik dat als het je tijd daar is dan komt hij gewoon.
dus ik denk er niet echt over na dat ik een kreukel zone heb van bumper tot bumper.

gerard560

Mijn mening is dat je in een eend in wat voor vorm dan ook dat je heel
anders rijd dan als in je luxe wagen ,echt defencief je kijkt veel meer wat een ander doet
en je eigen snelheid is ook een stuk beperkter je haalt minder snel in enz

snelweg rijden doe ik wel maar vind het inderdaad niet het leukste om te doen
gr gerard

Tags: