News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
66 Guests, 1 User

54-67-NB

Started by CitroenAZU, August 04, 2010, 10:41:41 AM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

mctommi

Quote from: siemenazu on May 21, 2011, 20:24:34 PM
tsja over die camper zullen we het maar niet hebben :-X :-X

Laten we het eens over de camper hebben !!!
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

de azu rijd goed!

frankrijk op en neer, zonder problemen!

wel zit ik de laatste tijd wat met een luxe probleem en nog een kleine droom.
eigenlijks heb ik een besteleend te veel en soms zit ik toch te denken om deze te verkopen maar dat bevalt wel erg zwaar eigenlijks.  ik zou nog graag een ribbelkap 2cv willen hebben en dan moet er toch echt 1 weg en dan zou het deze azu moeten zijn zucht........
Wie weet komt er ooit een gek voorlopig maar gewoon door rijden, want dat doet ie best!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Ja Siem, wordt niet zoals ik hè......voor ik er erg in had, had ik 35 auto's en op een goed (fout ??) moment zelfs 45............
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

ribbelkap bestellers zijn wel de gaafsten. Worden af en toe paar aangeboden op leboncoin maar of ze ook echt zo goed zijn als wordt beschreven is altijd maar weer de vraag  :-[

Heb jij nog niet wat staan tom?  ;D

mctommi

Nee, ik heb de laatste jaren al zo'n 7 besteleenden verkocht, heb er nog 5 en die blijven. Ribbelkap bestleenden bezit ik sowieso niet. Ik had een AU (zoals velen ongetwijfeld weten) en dat was de enige ribbelkap besteleend die ik ooit heb bezeten.
De enige ribbelkapeend die ik nog bezit is een AZL van 1957, die staat lekker "veilig" in Frankrijk gestald.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...de aanstaande AZU-L is inderdaad net nog met gladde kap. De vijf blijvers wel rijdend maken en houden..dan hebben wij er ook nog plezier van :)

terug on-topic.
Wat betreft een ribbel azu komt er af en toe wel wat leuks voorbij. We houden de ogen open.


siemenazu

neah geen ribbel azu maar een gewone ribbel 2cv, die geroest is!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje


mctommi

Quote from: azurblade on September 09, 2011, 11:41:59 AM
...de aanstaande AZU-L is inderdaad net nog met gladde kap. De vijf blijvers wel rijdend maken en houden..dan hebben wij er ook nog plezier van :)

Moet die twee Spaanse zeldzame postzegels nog eens ophalen uit de garage van mijn ouders in Midden-Spanje en in mijn Franse "museum" een plaatsje geven.
Sorry alweer off-topic, hehehehe
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

ophouden met die advertentie's!



nee als ik het wil (en dat wil ik) moet ik afscheid gaan nemen van (deze??) auto
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Ken het gevoel.........al die leuke besteleenden......
Das war einmal.....
Nu 45 plus en opa
Ben blij dat een nieuwe generatie gek is op besteleenden
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

ach ik probeer mij een beetje in te houden maar het knaagt mij al jaren om een eend uit de jaren 50 begin 60 te hebben. Dit was ook mijn bedoeling om zo'n ding toen aan te schaffen tot dat deze opeens tijdens mijn zoektocht tegen kwam.  Ik dacht is toch leuker zo'n besteleend en dat is het ook alleen de 40-SB-19 azu komt bijna niet meer van zijn plaats en dat is heel erg zonde. En zomaar de beige te verkopen is ook al wat, heb er erg veel werk van gehad en heeft natuurlijk ook weer het nodig gekost.

Wie weet meld zich een echte liefhebber!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

siemenazu

zoals het nu lijkt heb ik mijn droom eend gevonden! nou ja een casco van een 1964 azam.
Ik op het moment net een jongentje van 4 in een snoepwinkel zo blij!!
Volgende week ga ik defentief met de oude eigenaar om tafel om de handtekening te zetten :D :D

Waar ik niet zo blij van word dat het dan defentief deze azu te koop komt te staan :(
ik baal er erg van! maar 4 atype's is een beetje te gek.
Ik adverteer er eerst nog niet mee want ik wil eerst azam dan klaar maken.

Goed ik ga eerst maar weer eens een lekker stuk rijden met de azu :D
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Tags: