News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
53 Guests, 0 Users

BE-73-10 / 7-VGZ-39

Started by CitroenAZU, March 24, 2010, 22:44:43 PM

Previous topic - Next topic

gerard560

Daar ben je inderdaad mooi klaar mee zeg
ik hoop dat ze achter de daders aan gaan en je in iedergeval nog iets terug ziet

gr gerard

björn

het moet ook niet gekker worden in dit land.
ik lees net van eend vrienden van me uit rotterdam.
die hebben 3 eenden voor de deur staan.
alle 3 open gebroken en de in houd over strat ge gooid en de buur man zijn tuin vernield.
van mij mag de politie in dit land harder op treden tegen dit soort gezeik.
werk je kijhaed voor alles en weet iemand anders er wel misbruik van te maken wat een stelletje ....@@##!*&^&%$

michelidds

Het kan nog gekker!  >:(
Hier in de buurt komt regelmatig voor dat bij mensen waar tuingereedschap gestolen is, een paar maanden later opnieuw ingebroken wordt.  Want dan is daar zeker nieuw gereedschap te vinden...  :o
En vaak overdag, gewoon met een busje het erf op / tuin in rijden. Dat wekt de minste aandacht.

Kortom, maar niet meer in de aanhanger, maar ergens in huis / schuur opbergen, heel goed achter slot en grendel.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Geert

@michelidds,
Een installateurs-bedrijf komt toch ook niet voorrijden zonder gereedschap?
Ik kan moeilijk mijn klanten vragen of ik hun tuingereedschappen mag lenen. Ik heb mijn spullen nodig voor mijn werk, dus moet ik die meenemen in mijn aanhanger.
Maar het is al meer hoveniersbedrijven gebeurd dat er tuinmachines weggehaald zijn, maar bij mijn weten niet op klaarlichte dag.
Thuis heb ik een afgesloten terrein met waakhond, en leg de spullen elke avond in de schuur. Ik heb het v ermoeden dat ze dat niet aangedurft hebben en gewacht hebben op een gunstige gelegenheid onderweg.
Maar .. idd. dadelijk heb ik weer nieuw spul aangeschaft en komen ze terug, die gedachte had ik ook al. Moet even nadenken hoe ik dat ga oplossen.
Waakhond in de aanhanger?
't is een kwestie van geduld........

björn

alarm in op de deur van de car. of gewon stroom op het slot. dan licht de dader naast je kar ;D

Geert

Quote from: björn on June 23, 2010, 08:02:59 AM
alarm in op de deur van de car. of gewon stroom op het slot. dan licht de dader naast je kar ;D

Leuk idee !!
Maar het wordt wat moeilijk met een verlengkabel als ik er 220V op wil zetten denk ik :D
't is een kwestie van geduld........

michelidds

Ik wist niet dat je hovenier bent Geert. Nee, dan is het wel lastig.
Hier is de ervaring bij mensen thuis. Nou hebben we hier in de Achterhoek vaak nogal grote tuinen en zit lang niet alles op slot. Twee van de zaken die het wonen hier zo fijn maakt.
Maar het blijft erg vervelend.
Je bedrijfsrisicoverzekering dekt dit niet?
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Geert

Quote from: michelidds on June 23, 2010, 15:44:52 PM

Je bedrijfsrisicoverzekering dekt dit niet?

Nee, als de spullen in een afgesloten auto hadden gezeten wel, maar niet in een afgesloten aanhanger!!
't is een kwestie van geduld........

gerard560

Ik denk dat je dan toch snel de 250 klaar moet maken heb je een mooie bedrijfswagen
waar je mooi je nieuwe gereedschap ik kan vervoeren
eventueel een alarm er op en dan is alles wel verzekerd !!

kortom dit is toch een mooie reden om de wagen klaar te maken

mvg gerard

Geert

@Gerard560,
Je hebt gelijk, dan ben ik meteen met mijn gedachte weer ergens anders dan bij die diefstal.
't is een kwestie van geduld........

gerard560

Inderdaad

je kan jezelf heel erg boos om gaan maken dat je bestolen bent
ik ben bang dat de politie daar geen extra prioriteit aan gaan maken die staan langs de weg ;-)
dus boos maken heeft helaas geen zin ,hoe rot het ook is

gr gerard

CitroenAZU

Das balen Geert!  Hopelijk krijgt de kit die gasten nav het kenteken te pakken.
En inderdaad, misschien is het een goed ID de AZU voor je werk in te zetten.
Mooie reclame ook als je daarmee voor komt rijden!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Geert

Hij is uiteindelijk ook bedoeld als "bedrijfswagen"voor op evenementen etc de aandacht te trekken voor mijn bedrijf !
't is een kwestie van geduld........

Geert

Quote from: gerard560 on June 23, 2010, 20:00:07 PM
Inderdaad

je kan jezelf heel erg boos om gaan maken dat je bestolen bent
ik ben bang dat de politie daar geen extra prioriteit aan gaan maken die staan langs de weg ;-)
dus boos maken heeft helaas geen zin ,hoe rot het ook is

gr gerard

Boos maken heeft ook geen zin, maar als ik mijn spullen niet terugkrijg heb ik een schadepost van € 2500,= en dat is nou net mijn spaarpotje dat ik voor mijn AZu gereserveerd had  >:(
't is een kwestie van geduld........

gerard560

Geert heb je al iets gehoord van oom agent ?

gr gerard

Tags: