News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
97 Guests, 0 Users

Te Koop AK350 1969/70 BE-74-08

Started by kogel, November 14, 2023, 10:23:46 AM

Previous topic - Next topic

kogel

Goedendag allemaal.

Ik heb al 8 jaar een AK350 staan bij mij thuis. In halve gerestaureerde staat. Door de nasleep van ziekte aan mijn kant kom ik niet verder en ik had iemand die het voor mij ging doen maar die is afgehaakt. Dus ik wil met pijn in mijn hart de AK verkopen. Het kenteken is: BE-74-08. Zie de forumpost over deze AK. Het chassis is volledig aangepakt. Was erg goed behalve de bodemplaat onder je hakken. Dus dat is netjes gerepareerd (foto's aanwezig). Verder is het chassis volledig gestraald en gepoedercoat en van binnen van wax voorzien. Motor loopt perfect. De wielen zijn gestraald en gepoedercoat en hebben nieuwe banden. Het stuur is ook gepoedercoat. Stoelframes moeten nog. Nieuwe blauwe bekleding ook aanwezig evenals een prachtig klein bankje wat achterin kan. Ook met dezelfde bekleding. Eigenlijk moet alleen nog de koets. Die is niet heel slecht. De bodemplaat voor en de dorpels zijn ook al gedaan. Eigenlijk rest alleen een stuk van het voorruitframe en het linkerbalkje tussen het dak en de zijplaten. Ik heb er veel NOS onderdelen bij zoals de balkjes links en rechts tussen het dak en de zijplaten. De zijplaten zelf, Extra hele strakke deuren en een extra motorkap. Ik stel dit verkopen maar telkens uit maar het helpt mij niet dus de knoop moet doorgehakt. Ik hoef er zeker niet de hoofdprijs voor te hebben. Ik wil graag dat hij weer leuk op de weg kan en iemand er veel plezier aan heeft want ik heb dat niet meer. Verschillende foto's op het forum maar iemand die interesse heeft moet gewoon komen kijken of even iets laten horen en dan stuur ik foto's en filmpjes.

groet Frans
Traction Avant BN 1955, Mehari 1975, Heinkel 103A2 1965, AK 350 1969, BMW R75/5 1971

Tags: