News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
283 Guests, 0 Users

Te koop op Marktplaats.nl

Started by CitroenAZU, October 11, 2009, 10:49:14 AM

Previous topic - Next topic

Dirk D

De azu staat voor de deur.
300 euro, maar ik weet nog niet wat ik ermee moet.
Er zit een hele berg werk aan

De verkoper heeft hem uit Frankrijk gehaald waar die de laatste jaren dienst deed als kippenhok bij een tehuis
Daarvoor werd ie gebruikt bij de overheid. Ik zie nog iets vaags op de deuren staan
De franse papieren zijn er wel, krijg ik nog toegestuurd.

Koets lijkt redelijk, voor de rest is het niet veel volgens mij.

Maar 's een nachtje over slapen.
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

azurblade

geweldig, gefeliciteerd met je aankoop! en ja voor 300 euro kan je hem niet laten staan:)

Weet niet hoe hij op bekende plekken is..chassis, bodem etc.
Achterzijde zat wel veel werk in zo te zien op foto's.

engbokho

Gefelicteerd met je aankoop! 18 pk Motortjes zijn redelijk onverwoestbaar dus wie weet heb je goede motor en bak en een hoop hebbedingetjes. Hoe is het chassis?
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Francois

Hoi gefeliciteerd, geweldige wagen! Hopelijk wordt ie (technisch) opgeknapt!
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

björn


CitroenAZU

Fantastisch Dirk!

Ik hoop dat je em gaat opknappen. Er zijn nl zeer weinig 66er AZU's!

Sowieso zijn er weinig over uit de 60er jaren.
De 50er jaren en de 70er jaren daar zijn er nog zat van, maar die van de jaren 60 lijken allemaal te zijn weggegooid...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

mctommi

Zo te zien een hoop werk aan, maar in goede staat kost zo'n AZU 10 a 20 keer meer dus een goede aankoop voor dat geld !
Jammer dat er zo weinig NOS plaatwerk te koop is op het moment en dat het imitatiespul zo slecht is.
Zou mooi zijn als er goed imitatie-plaatwerk in de handel komt.

Ik moet nog uitsorteren welk blikwerk ik kan verkopen omdat ik het zelf niet meer nodig heb......kan even duren.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Geweldig een AZU uit '66!!
gefeliciteerd en heel veel succes met opknappen.
Veel werk zoals al eerder gezegd door anderen, maar wel leuk om te doen !
't is een kwestie van geduld........

gerard560

gefeliciteerd met de aankoop
soms vragen ze voor de motorkap al bijna 300 dus kan je geen buil aan vallen
jaa dat het nu wel een duit gaat kosten om op te knappen is een ander verhaal maar ja hobby he

Quote from: mctommi on October 08, 2010, 00:19:34 AM
Ik moet nog uitsorteren welk blikwerk ik kan verkopen omdat ik het zelf niet meer nodig heb......kan even duren.

ik zoek nog wel wat hoor  ;D

gr gerard

engbokho

En ? Wie heeft er verder nog lopen winkelen in Rotterdam? Nog leuke speeltjes gescoord bij de verkoop op vr/za? Foto's?
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

björn


azurblade

..hebben ze de foto's in spiegelbeeld gepubliceerd? of hebben ze de azu een keer omgebouwd naar Right Hand Drive?




björn

dat is orgineel dan is de postbode als hij uitstapt direct op de stoep en is dan veiliger.

azurblade

ah kijk;) Dat wist ik dan weer niet maar is inderdaad wel handig voor de postbodes en voor de engelsen.


mctommi

Quote from: björn on October 12, 2010, 12:35:35 PM
dat is orgineel dan is de postbode als hij uitstapt direct op de stoep en is dan veiliger.

Heb een aantal van die Belgische posteenden gezien in mijn leven, maar het is me voorheen nooit opgevallen dat die rechtsgestuurd waren ?? Zoiets valt toch gelijk op zou je zeggen ? Of is het een beperkt aantal geweest ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: