News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
53 Guests, 0 Users

AN-15-07

Started by CitroenAZU, September 29, 2009, 08:18:37 AM

Previous topic - Next topic

bleu aimable

Na de laatste foto, die vanaf de weg genomen is !!! Waarom niet even binnen kijken ?? Mogelijk dat hij maandag naar huis mag. In een totaal andere hoedanigheid. Want "de voiture" is bijna klaar. Dus verschijnen er binnenkort mooie foto's van een besteleend, die weer gaat rijden.

michelidds

Quote from: CitroenAZU on November 24, 2010, 21:23:41 PM
Nou daar istie dan...


Hé dat lijkt onze kleur blauw wel! Blue d'Orient.
Alleen staat die van ons nog niet op z'n chassis.
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=323.msg2652#msg2652
En wij dachten dat we de enige donkerblauwe zouden hebben!
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

shoeman

Shoeman, ik ben de nieuwe eigenaar van de eend AN-15-07
inmiddels is deze eend zo geweldig mooi geworden
geheel opnieuw gespoten, nieuwe gril. :D
deze auto staat veilig in een verwarmde stalling en zal eind februari
weer het daglicht zien,
;D ;D

michelidds

@schoeman: Wat is het bijzondere project, waarom jouw eend deze blauwe kleur gekregen heeft?

Onze kleur is er door de vorige eigenaar (een goede vriend die helaas overleden is) aan gegeven. We brengen de auto in grote lijnen weer in dezelfde uitvoering terug als die had.

27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

shoeman

ik kan helaas nog geen antwoord geven op de vraag!
u mag van mij aannemen dat dit een zeer bijzonder project is maar ik kan pas
vanaf eind februari het hele verhaal doen

over deze eend zal in 2011 veel gesproken worden

dus nog even de nieuwsgierigheid bedwingen !!!!!!!!!!!!!!!

azurblade

hmms wordt wel heel spannend gemaakt!!

Gebruikt in een uh film, reclame of...wordt hij opgeblazen in televisieprogramma ;)

of...we wachten met spanning af.


mctommi

Quote from: shoeman on December 10, 2010, 20:24:01 PM
over deze eend zal in 2011 veel gesproken worden

dus nog even de nieuwsgierigheid bedwingen !!!!!!!!!!!!!!!

Nou, op zich is dat positief, want dan komen de besteleenden weer eens in de aandacht van het grote publiek ???
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

bleu aimable

Is het geen plaatje geworden ????

azurblade

Dat ziet er weer prachtig uit zo.

...en ligt het nieuwe chassis al klaar erachter? Of de smaak te pakken en een tweede besteller erbij gekocht :)

michelidds

Leuk, maar wel een erg klein plaatje...  :D
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

bleu aimable

Wie het kleine niet eert, is .........................

PS Ik ben op zoek naar een binnenspiegel (12 x 4 cm, komen meestal uit een besteleend) voor mijn "Bleu Aimable" Voor foto van deze dame, zie eerder bericht.

bleu aimable

Is het toch bijna eind februari, dus de ontknoping nadert. Nog even geduld. Wat geduld is een schone zaak.  ?

CitroenAZU

En, al iets bekend?
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade



Tags: