News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
42 Guests, 0 Users

JB-60-42

Started by CitroenAZU, August 27, 2009, 12:52:40 PM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

#45
Tijd voor de APK...

Fail!

Remverschil achter...

...even opengemaakt en kon alleen maar concluderen dat de APK meester gelijk had...

Geen remvoering meer aanwezig links. Ik vond nog twee hele kleine stukjes onderin de trommel. Remcilinder ook lek. Ik denk dat die de voering van het segment heeft losgeweekt.

Auto heeft een jaar stilgestaan dus had het niet gemerkt. Ook geen schurend geluid gehoord op weg naar de APK...

Maar goed, even geknutseld en het is uiteindelijk toch weer gelukt, we kunnen weer 2 jaar vooruit...

Maar het wordt nu toch wel tijd om er wat aan te gaan doen... ;-)

IMG_6107 by azu250, on Flickr
APK Fail... by azu250, on Flickr
DSCN0158 by azu250, on FlickrDSCN0158 by azu250, on Flickr
DSCN0162 by azu250, on Flickr
DSCN0163 by azu250, on Flickr
IMG_7891 by azu250, on Flickr
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Burik

Ja, het moet allemaal maar weer gebeuren😳
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

azurblade

Ze mag weer twee jaar :)
Op sommige plekken wat liefde nodig.

Die aanhanger ook nog staan?

CitroenAZU

Ja klopt, aanhanger is er ook nog...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

Genoeg werk staan. Die meteen in de kleur en erachter knopen.

CitroenAZU

Ja, of ik maar er weer een hele AK van...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

Dat kan ook.
Een AK vinden met slechte body.

CitroenAZU

Heb nog een kompleet rollend onderstel over van een AK...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

Kijk aan. Als je die nou combineerd met die te koop staande azu heb je leuke AK350.

JB mag nog twee jaar dus als die binnen blijft kan dienog even ;)

CitroenAZU

daar had ik em ook voor gekocht, maar dat gaat op korte termijn niet gebeuren en heb er geen plek voor nu.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Dirk D

Wel een (luxe)probleem, wat moet je met je auto's?
Of bouw je een inpandige garage?

AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

RCUPPER

Quote from: Dirk D on September 25, 2018, 16:56:11 PM
Wel een (luxe)probleem, wat moet je met je auto's?
Of bouw je een inpandige garage?

Schenken aan een Zuid Limburgse opvang voor weeseendjes kan ook nog altijd een optie zijn natuurlijk  ;D
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

CitroenAZU

Weinig plek, dan maar stapelen :-)

DSC_8762 by azu250, on Flickr
DSC_8797 by azu250, on Flickr
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

Fraaie combi. Deurtjes van de oprijwagen staan hem goed.

RCUPPER

Ziet er goed uit Martijn! Ik zie dat je hetzelfde probleem als mij had destijds, 30cm hoogte tekort in de garage.. ik heb inmiddels 30 cm hoogte te veel na veel betonblokken stapelen..  ;D
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Tags: