News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
55 Guests, 0 Users

linker deurpaneel gevraagd

Started by Geert, December 29, 2022, 10:53:53 AM

Previous topic - Next topic

Geert

Ik zoek een bruin, linker deurpaneel voor mijn besteleend uit 1974 ( 250) .
Het moet wel, indien mogelijk ,verstuurd worden .
Twee panelen mag ook, dus een set .
 You cannot view this attachment.
't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

Wat mag het kosten Geert exclusief verpakken en verzenden? Groet, Marco.

Geert

't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

Geert kennelijk heb jij mij geblokkeerd. Ik kan niet reageren op jouw PB. Marco.

Geert

Oké, nu sta je op de buddy´s list .
Probeer het nog maar een keer
't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU


Geert

Ik heb jou mijn e mail adres per PB gestuurd, dat moet dan wel lukken .
Tenzij je het ook niet kunt ontvangen .
't is een kwestie van geduld........

Geert

't is een kwestie van geduld........

CitroenAZU

Op de foto te zien is de skai nog heel toch? Je kunt ook eenvoudig een nieuw paneel maken en de skai hergebruiken?
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Geert

Dat wilde ik dus inderdaad doen ( voor de tweede keer in een jaar), maar het z.g. skai is door de invloed van de zon gekrompen en kan dus niet meer om het ˝kartonnen˝ paneel gevouwen worden.
Ik heb heel voorzichtig aan de rand van het ˝skai˝ getrokken , maar dan scheurt het , ook nadat ik het paneel verwarmd heb ( ik heb het in huis gelegd en aan paar dagen op kamertemperatuur gehouden) kan ik het niet goed vastzetten.
Mocht ik geen ander paneel vinden, denk ik erover een stuk van het ˝karton˝ te snijden, totdat het skai wel past. Het paneel wordt dan wel iets kleiner, maar goed, dat is dan maar zo.
't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

Ik heb maar één linker bruin paneel, en die is voor een andere eend. Sorry, groet Marco.

azurblade

Zijn die panelen niet nieuw te verkrijgen bij een 2cv shop?
Of stuk skyleer in zelfde kleur en stuk PVC plaat op maat zegen en de stof eromheen plakken. Geen last meer van kromtrekken van de panelen.

Geert

Quote from: MarcoAZU on January 22, 2023, 13:01:41 PMIk heb maar één linker bruin paneel, en die is voor een andere eend. Sorry, groet Marco.
Jammer, maar bedankt .
't is een kwestie van geduld........

Geert

Quote from: azurblade on January 22, 2023, 16:01:48 PMZijn die panelen niet nieuw te verkrijgen bij een 2cv shop?
Of stuk skyleer in zelfde kleur en stuk PVC plaat op maat zegen en de stof eromheen plakken. Geen last meer van kromtrekken van de panelen.

Ze zijn alleen per 4 ( berline) te krijgen en ik weet niet wat ik met de 2, of 3 overige moet doen. Ik kan ze op MP zetten, maar als ik ze van hieruit naar Nederland moet sturen wordt dat te duur.
Ik weet dat ik zoiets hier niet kan krijgen, dus accepteer ik de extra verzendkosten.

Skai, hier is heel moeilijk te vinden, als ik de volgende keer in Budapest ben kan ik wel kijken of ze het daar hebben, maar hier , op het platteland is zoiets niet te krijgen.

't is een kwestie van geduld........

azurblade

Zullen er vast als losse set voorzijde zijn. Bij burton 99 2 voor een AK.
Bruine set voor een berline 90. Ach dan 2 achter voor aan de kuur :)

Tags: