News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
52 Guests, 0 Users

alles is tekoop

Started by MarcoAZU, October 04, 2021, 00:22:27 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Heb heel veel gekocht bij een dealer hier vlakbij, lees te veel  8). Ons kent ons! Onze vierde besteller is een feit vrees ik. Op de motorkap prijkt "bijzonder Citroën"(600.000 kilometer diesel op de teller). Zo leuk! Ik sloop morgen ook die reclame borden van de gevel!
Wil je wat ? Zoek je wat? Van oude kranten tot NOS onderdelen. Geniet, biedt en vraag maar. Onder andere , zes auto bruggen gekocht! Te koop weer! Ik heet stiekem Repelsteeltje, ik geef het gewoon toe! Groet Marco.

marcopr

Heb je nog foto's van de werkbanken?
Is er een puntlasapparaat?

azurblade

Ojee teveel gekocht voor weinig :)

Zitten er nog leuke delen en oude kranten bij voor de A types of HY?

MarcoAZU

#3
Marco is vroeg wakker, kan niet meer slapen van alle indrukken, spullen en kansen. Wat moet je ermee? Opslaan, plek geven. Kaartje eraan van wie het was en wat het voorstelde? Achter de Rode Dendron sodemieteren? Dat is zonde, oud ijzer kan altijd! Dus: stichting Oostwal i.o. is een feit. Een zeven, geef ik mijzelf, de onderwijzer uit het Oosten? De achtste OMG, daar zal ik, hoop, ik een lang bepaalde Route meen gaan. Druk en temperatuur wordt bepaald onder elf bar (Medemblik, Noorder Koggen) het gekkengetal. Hoe verzin je het allemaal bijelkaar? Doormiddel van je zintuigen! Potverdorie, oogjes open, handjes thuis, netwerken, opstaan, vallen en weer doorgaan. De zon, schijnt we zwijgen van geluk! Luisteren gaat niet, dat werkt niet. Al sinds 1986 heb ik DIE diagnose, "komverlies", ik kon gaan destijds en dat deed ik in een nieuwe witte C25. "Gratis" zo maar van Vondelstraat 202 een warm nest! Niet blijven stilzitten vooral dat niet, dat ken ik niet!
Er staan hier twee "keteltjes" vlak voor mij. Het ene wijzertje gaat tot 5, het andere tot 11. Spiritus eronder, lucifertje, en ze gaan. Als je niet rekent, tekent en berekent gaan ze zelfs torenhoog :'( WA aanschrijven helpt dan niet meer zelfs mijn jongste broer houdt zijn pas dan in en brandt zijn handen er niet meer aan. Dat verzeker ik je, het enige wat rest is "bidden" en je hoeft niet meer "Vroegop", klaar!
Moeder Grietje T vloog op haar vier en tachtigste met een Saxootje de bocht uit, in het "rode" ding zat weinig muziek meer, het enige wat rest is het radiootje. Dat ligt nu bij Philips en wacht op kansen en goede tijden.  Veel mooie herinneringen aan alle tandwieltjes voorop. Een blauwe AZ met papierklepjes 6, een rijtje rode Dyanes, ééndje was er mooier , die was Oranje! ééndje ging te water, daar hoefde geen olie meer bij, Total lost. Moeder Gré werd 94, "geweldig genoten". "Ik word 100" riep ze, tot het einde, ze sliep rustig in, in goede handen van de zorg die uitgebreid voor handen was. Na het zingen gingen we de volle warme kerk uit. Katholiek, Protestant, VVD, PVDA, PSP, de dominee, 2CV, ze nam ze allemaal mee. Ze at gewoon van alle walletjes en genoot, NEE zei ze nooit! Op één van haar laatste dagen zei ik tegen haar "je zeurt", haar beurt: "dan kun je zien dat het niet van een vreemd hebt". Nou Schrijver het enige wat je nog kunt doen is opschrijven en voorlezen; bij deze. Marco.
Hoe was dat liedje ook al weer? "zing, lach, huil, bid, kijk en bewonder? Misschien heb ik een paar Fortjes gemist, A of T, samen met mijn vader, ook die had vaak de slingers in zijn handen, Bizar!
Jeroen, Teun en Ilse, Marieke. De mallen en ballen, die komen uit twee families.

Dirk D

Niet kijk en bewonder maar werk en bewonder......
Dat je dat woordje nu niet weet... Freudiaans?

Je gaat lekker Marco!
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

tuurlijk je hebt helemaal gelijk Dirk, maar ik schaam mij niet, heb geen k"t. Ook geen ster, ik kan het alleen maar allemaal ophalen en noteren dat is wat een Schrijver doet. Westfries in hart en nieren, verwekt op de mat van een Citroën@ banaan geel!

Tags: