27 Guests, 0 Users

Author Topic: peilstok voor mijn 57 azu (GEVONDEN)  (Read 924 times)

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
Re: peilstok voor mijn 57 azu
« Reply #15 on: October 07, 2021, 02:15:51 AM »
Ik kloet wel verder ;D  Ben sinds vanochtend stoker en machinist in opleiding (medemblik), een nieuwe kans die lijkt te passen! Ik houd mijn wagenpark op de weg, zet ze voorlopig zeker niet in een museum voor de hoofdprijs! Geniet er van, gun het een ander. Koop en verkoop een peilstokje of andere goed bedoelde onzin in het leven. "bijzonder CitroŽn", een slogan uit de jaren tachtig meen ik, net zoals "bijzonder welkom" volgende maand hangt dat bord WS op mijn voorgevel. Groet Marco!
« Last Edit: October 07, 2021, 02:17:22 AM by MarcoAZU »

Offline Dirk D

• AK400
  • AK350 1969
    • View Profile
    • Email
« Reply #16 on: October 07, 2021, 20:28:27 PM »
Goed om te lezen Marco! Stoken past wel bij je heb ik bij het kampvuur gemerkt.
Top man! Maak er wat van!
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
AX 1.1 Volcane 1995
Renault Estafette 1000 1971, camper

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
« Reply #17 on: October 08, 2021, 03:24:06 AM »
Goed om te lezen Marco! Stoken past wel bij je heb ik bij het kampvuur gemerkt.
Top man! Maak er wat van!
Kut Dirk, je hebt het helemaal door 8) Sinds gisteren bestaat er een stichting i.o. Ik breng er, als het lukt, mijn  toekomst (belangrijker mij; onze Jeroen, Teun en Marieke als erfgenamen), hebben en houwen (vooral niet wegdoen) onder in. Speel verder als echte Schrijver met woord en daad. lands beste dienaars, delen het gevoel. Tot zo ver , ik ga weer naar mijn bed!

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
« Reply #18 on: October 11, 2021, 00:19:44 AM »
het kan nog veel mooier Dirk en hoe toevallig? Onze Dirk op INHolland heette van der Bijl voornaam D, geen T 8) ik kreeg een premie mee, hij werd opgesloten! Ik geloof, ik geloof! Ben dwars, geel, vooralles niet groen! Heb alleen een rode bankrekening omdat ik geniet en nu naar m'n bed moet. meer weten en meten? bar, hier binnen de dijk vertellen ze anders!
« Last Edit: October 11, 2021, 00:23:52 AM by MarcoAZU »

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
« Reply #19 on: October 11, 2021, 00:31:20 AM »
Ga dit potje morgen nog mooier en vetter maken morgen. Mij is al de witte C35 beloofd in Schagen, gewoon door NIET met een groene Citroen voor de deur te komen. Ik kreeg gratis vier autootjes mee! Lullen als een Bootsman doet hij, en de boot is starks goud waard. Het witte pookje ;D

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
« Reply #20 on: October 11, 2021, 00:39:48 AM »
Voorloper? Kan iemand hier op rustige forum het verband aangeven tussen de spoel en de condensator? het gaat als de brandweer maar dan nog sneller AC323 en binnenharken. 8)

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
« Reply #21 on: October 11, 2021, 06:39:20 AM »
Gisteren zijn kees en jan met een grijze kras afgedaald naar het mooie zuiden. Spontaan kwam er een liedje naar boven bij het bekijken van de film, "en langs het tuinpad van vader". Enjoy More, het blijkt ook in Bas te kunnen, laat die Boot maar zitten. Bezing nog even! Langs Alkmaar naar Maastricht, stoppen! Itteren, kasteel, kapperstraat, de ouwe sjoal. Gratis Vlaai en koffie, waarom? Nee, je moet het niet doen! laat die azijnpisser thuis met zijn sleurhut erachter, die versieren de voorgevel wel met z'n tweetjes. Het duo moest op de dubbel buurt van de voor naar de achterkant of anders om? Alles is dubbel en soms komt het met bakken uit de hemel, volgens een oud gezegde "zeiknat" word je dan. Bon Citroen servies, een beetje nat al in de vroege uurtjes voelde, Alberts 123 of niet? een are naregeit, geleend, gejat of gekregen? Niet vandaag, niet op zondag! Gevonden het pleistertje? of moet de film in een TDtje? dweiltjes of zandjes trut? doe de hele emmer, samen! dat gaat een stuk lichter, snap dat. Contra bar op 1030, zozo zal het waarschijnlijk niet worden. Freud? Sigmund! Ach, ach, wat narrigheid zo op de vroege morgen. Ze bieden ook al weer plastic ballen en pieken, zelf een traction voor weinig. Zes cilinders op het kaartje, hebben, houden het verdwijnt van zelf! Met een Noodgang door dat Rode deurtje langs stad en wal, niet blijven staan. Wel zitten en kijken, bekijk en verzin het allemaal maar  ;D Lees :o Dat nieuwe testament was er ook, had daar dan ook niet de kachel mee aangemaakt. Ook, niet, Ook niet, ik geloof, ik geloof :-*

Tags: