News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
33 Guests, 1 User

besteleend ombouwen naar 4 persoons

Started by siemenazu, November 17, 2019, 21:38:14 PM

Previous topic - Next topic

siemenazu

Wie heeft er ervaring met het om keuren van grijs naar geel kenteken van een besteleend?
Aangezien wij binnenkort een kleine verwachten zit ik nogal in twijfel om mijn besteleend om te bouwen naar 4 persoons of te verkopen.....
Als het simpel om te keuren dan verbouw ik liever de besteleend.
Ik heb in het verleden nogal wat topics gezien maar ik kan ze niet echt meer terug vinden.

Wie o wie heeft ervaring hiermee??????.
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Hans 250

Hey Siemen,

Dat is op zich niet moeilijk, achterbankje monteren en keuren maar. Ze kijken alleen of de achterbank deugdelijk gemonteerd zit. Wel jammer van je ONK, nu dus een 4 persoons kenteken. En alvast van harte met de kleine! Wanneer te verwachten?
Groet Hans
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

azurblade

Lijkt mij ook.
Alleen zaten die bankjes origineel ook deugdelijk vast. Of met haakjes in de wielbakken gehaakt.

RCUPPER

Allereerst van harte proficiat met dit heugelijke nieuws.

Normaliter met haakjes in de wielbak. Maar daar moet zeker iets deugdelijks van te fabriceren zijn. Omkeuren is normaal geen probleem (ik heb ooit een méhari van 2 naar 2+2 omgekeurd). Je kenteken gaat naar een "import" kenteken. Natuurlijk met dien verstande dat als die kleine oud genoeg is en je weer op "vrije voeten" bent, je altijd je originele 2 persoonskenteken kunt laten terugkeuren.

Vergeet niet dat het gemiddeld kinderstoeltje met isofix werkt. Misschien raadzaam dit al mee te nemen in de constructie!

Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Tags: