News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
39 Guests, 0 Users

Acadiane 1984

Started by Erik H, November 07, 2019, 13:25:04 PM

Previous topic - Next topic

Erik H

Hallo mede besteleendrijders!

Na veel overwegen heb ik toch besloten mijn Acadiane te koop te zetten. In goede staat met verse APK.
Het bekende verhaal; te veel projecten, te weinig tijd en plaats.... dus dan moet er wat weg. De keuze is gevallen op de Acadiane zodat ik rustig verder kan met mijn AZU meerjarenproject (Zie AE-32-13; ligt al sinds 2016 stil)

Zie de link voor foto's en details:
https://link.marktplaats.nl/m1478343491

Groet,
Erik

azurblade

#1
Fraai wagentje. Destijds eentje gehad in dezelfde kleur en was een erg fijn A type. Deze is helemaal af en zul je niet snel weer vinden.  Vaak gaan die meerjarige projecten de verkoop in :)

Dirk D

Beste Erik,

Ik vrees dat je een verkeerde keuze maakt. Een Acadiane is toch veel meer auto en rijdt veel lekkerder dan zo'n besteleendje. Zijn ook nog veel zeldzamer.
En dit is ook nog een pracht exemplaar! Hoef je niks meer aan te doen. Lekker rijden in plaats van dat restaureren.

Wel dapper dat je 'm hier te koop durft aan te bieden......  :)

Maar zonder gekheid, succes met de verkoop. Het is dat ik al drie van die ruime bestellers heb......
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

Burik

€5500,- onder de vraagprijs bieden. Ik was 10 jaar geleden al gestopt met Marktplaats😳
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

Erik H

Bedankt voor de reacties!

Ja het is wel een moeilijke keuze maar mijn '57 Azu heeft net wat meer "emotionele waarde" en ik heb er al zoveel werk aan gedaan dat ik het niet over mijn hart krijg hem te verkopen. De Acadiane is inderdaad een fijne wagen waar je zo dagelijks mee kunt rijden..... ik moet toch echt 1 van de 2 verkopen en dan blijft de Azu toch!

Om het bod van 1000 euro heb ik wel smakelijk kunnen lachen  :)

RCUPPER

Quote from: Erik H

Om het bod van 1000 euro heb ik wel smakelijk kunnen lachen  :)

Wij ook om de vraagprijs hoor..  ;D

Je kunt natuurlijk veel vragen. Uiteindelijk is het toch meestal wat de gek er voor geeft! Succes met de verkoop!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Erik H

In prijs verlaagd naar 6000 euro! Een goed bod doen mag ook natuurlijk.

azurblade

Gaat de goede kant op :)

Staat nog een witte op MP en daar bieden ze als gekken op. Helaas is bieden daar vrijblijvend maar wellicht eens kijken in welke categorie die staat voor de zichtbaarheid.

Erik H


Tags: