Author Topic: RIP AKL  (Read 101 times)

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2292
    • View Profile
    • CitroŽn AZU
    • Email
RIP AKL
« on: April 12, 2018, 10:06:54 AM »
Ik kreeg net een berichtje van Hans.

'Wist je dat er vorige week, anno 2018, nog een AKL de pers is ingegaan??' 

Dat kan toch niet waar zijn???

Wel dus :-(

4 by azu250, on Flickr
1 by azu250, on Flickr
3 by azu250, on Flickr
2 by azu250, on Flickr

Zo te zien was het er een van het laatste model...

OK, hij had wat werk nodig, maar toch...

Al wat overbleef waren twee zijruiten, de rest is naar de oud ijzerboer :-(
« Last Edit: April 12, 2018, 10:35:57 AM by CitroenAZU »
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Mťhari 1976
Ami 8 Service Tolťe 1977
2cvSpťcial (zdz) 1978

Offline jornmetten

  • AK350
  • ***
  • Posts: 190
    • View Profile
Re: RIP AKL
« Reply #1 on: April 12, 2018, 10:28:36 AM »
Bizar..

Dat was hoe dan ook een mooi begin geweest om een AKL te kunnen bouwen.

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2292
    • View Profile
    • CitroŽn AZU
    • Email
Re: RIP AKL
« Reply #2 on: April 12, 2018, 10:36:36 AM »
Exact...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Mťhari 1976
Ami 8 Service Tolťe 1977
2cvSpťcial (zdz) 1978

Offline RCUPPER

  • AK400
  • *****
  • Posts: 644
    • View Profile
Re: RIP AKL
« Reply #3 on: April 12, 2018, 18:12:18 PM »
Dit is pas mooi! Ik kwam van de week nog twee "bakruiten" tegen voor een luxe.

Dus daar kwamen die ruiten van af. Wat zonde.
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Tags:
 


Powered by EzPortal