News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
64 Guests, 0 Users

Maatvoering tussenschot

Started by Mehari, July 22, 2017, 10:12:25 AM

Previous topic - Next topic

Mehari

Goededag, is de maatvoering van een tussenschot (achter de voorstoelen) voor alle besteleenden gelijk? Maw bijv. de positie van de ophangogen links en rechts. Alvast bedankt voor een reactie.

engbokho

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Mehari

Dank u, dan ga ik eens op zoek. Denk dat het niet meevalt eentje te vinden.

Geert

Omdat die van mij erg slecht was , heb er een laten namaken bij een plaatselijk metaal bedrijf .
Dus de plaat , zonder de bevestiging, die heb ik over gezet van de oude plaat.
Heeft me € 45,= gekost .
't is een kwestie van geduld........

Mehari

Denk dat ik ook laat doen. Een kennis van mij heeft er een welke ik als voorbeeld kan gebruiken. Misschien een paar extra laten maken.....

Bertje Beige

Waren die dingen trouwens standaard gemonteerd vanaf een bepaald bouwjaar of zo? Of was het een optie?
Het lijkt mij dat die dingen gebruikt nog wel te vinden moeten zijn. Heb er voor mijn AZU ooit 1 gekocht bij Johan Kuin.

Burik

Quote from: Bertje Beige on July 23, 2017, 09:38:09 AM
Waren die dingen trouwens standaard gemonteerd vanaf een bepaald bouwjaar of zo? Of was het een optie?

In die van ons heeft er nooit een in gezeten.
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

Geert

Volgens mij zijn die pas later standaard aangebracht.
Ik denk zo rond de tijd dat de AZU de 250 werd .
't is een kwestie van geduld........

Mehari

Zitten in alle besteleenden de 2 gaten aan de binnenkant van de spatborden en 2 gaatjes in de vloer voor de fixatie? Ik kan mij voorstellen als het een optie was dat het niet standaard is.

engbokho

Ik heb ze nooit zonder gaten gezien
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Tags: