38 Guests, 0 Users

18e internationale Besteleendenmeeting 22-24 september 2017

Started by Geert, March 05, 2017, 11:05:41 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on July 20, 2017, 23:08:48 PM
Hans250 :-)

Verdorie jij mocht niet meedoen natuurlijk, waarom nam je vanavond dan ook je telefoon niet op?

Ik dacht dat je al naar Portugal onderweg was!

Maar goed dit is snel opgelost. Welk plan hebben wij? Site beheerders doen niet meer mee, hebben hun toegang bij boer Leo verspeeld, zijn niet langer welkom, waardeloos gebleken in het afgelopen jaar, PUNT ?

Hans 250

AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

CitroenAZU

Ik had mijn telefoon niet bij me Marco. En ik vertrek dinsdag pas naar Portugal...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on July 20, 2017, 23:23:12 PM
Ik had mijn telefoon niet bij me Marco. En ik vertrek dinsdag pas naar Portugal...

Oké misschien bedenken Hans en ik ons nog maar gedraag je de komende dagen en zeker in het verkeer! Heb al vaker over je gelezen en ben jou al vaker tegen gekomen  :D.

Er is nog iemand van over de dijk, ook hij heeft veel met kleur, ook hij lost dit puzzeltje zo op. Wie is dit dan?
Als hij zelf reageert smijt ik met stoeptegels eind september  >:( en zet ook geen koffie meer  ;)

MarcoAZU

Voor de thuisblijvers: het moge duidelijk zijn, het grootste feest van dit jaar verwachten wij niet in Portugal maar in Leersum dit jaar. Zoals al jaren lang komen mensen van heinde en ver naar boer Leo, dit jaar gaan wij voor MEER. Het thema is grijs  8)

Geert

Kan ik wel thuis blijven, mijn besteller is blauw !
Veel plezier daar !
't is een kwestie van geduld........

azurblade

Grijs...alle bestellers welkom toch ;)
Bij jubileum de andere A type bestelwagens ook maar uitnodigen.

MarcoAZU

Quote from: Geert on July 21, 2017, 07:36:43 AM
Kan ik wel thuis blijven, mijn besteller is blauw !
Veel plezier daar !

Dat had je gedacht Geert! Alle bestellers van dit forum en daar buiten, zijn geacht aanwezig te zijn, van welke kleur dan ook! Het thema grijs duidt een ander feit! Welk?  ;)


MarcoAZU

Quote from: Bertje Beige on July 22, 2017, 09:01:03 AM
Grijze haren?

Nee natuurlijk niet Frie(nd)s, die krijgen we van jou  :o

Volgende hint: we nemen een berg onderdelen mee maar doen geen onderdelen raadspel. Wat gaan we doen?

Bertje Beige

Jij gaat lachend zitten toe kijken hoe anderen jouw grijze AZU af bouwen? :) :)

MarcoAZU

Quote from: Bertje Beige on July 23, 2017, 09:34:43 AM
Jij gaat lachend zitten toe kijken hoe anderen jouw grijze AZU af bouwen? :) :)

Dat vind ik HEEL knap van jou, bijna goed!


MarcoAZU


MarcoAZU

Oké, ondertussen:

Gisteren ben ik bij mijn shirtjesman langsgeweest en heb ik mij vroeg gemeld voor een special edition van ons besteleenden shirt!

Ik weet niet hoe het met jullie shirt is maar ik ben hard toe aan een paar nieuwe.

Tijdens het kampeerweekend van de EEEC dragen Teun en ik een verse versie van ons oude shirt maar ik streef er naar om eind september een geheel nieuwe versie te laten drukken als special edition.

De kleur wordt grijs, dat was wel duidelijk, de shirtjes dus ook alleen in het grijs  8)

Wat nog steeds open staat wat wordt het thema?

Shirtjes vanaf nu te bestellen, alleen grijs katoen met een foto opdruk van Well  :)

Het wordt een geweldig weekend met brandhout en patat van boer Leo   :D

Tags: