News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
83 Guests, 0 Users

ICCCR 2016 Nederland

Started by michelidds, October 28, 2015, 20:12:55 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Erg leuk Martin! Rijdt elektrisch neem ik aan? Wanneer houden ze de kleppendekselrace?

MarcoAZU

Even over de ICCCR zelf. Zonder gekheid, ik persoonlijk zie het er nog steeds niet van komen dat er een veldje met besteleenden gaat komen. Van mij hoeft dat ook niet persé maar misschien vinden anderen dat juist wel leuk.

Ik heb nog van niemand gehoord, "ik ga die en die dagen", het blijft allemaal nog een beetje ongeorganiseerd  :) En zo doen wij dat eigenlijk altijd  ;)

Voor onszelf heb ik nog niet besloten maar ik schat in dat ik twee nachtjes blijf met Teun. Welke auto ik meeneem weet ik nog niet, in elk geval een besteleend en een klein tentje.

MarcoAZU

Nou leuk dan!
Ik zit het allemaal nog eens uit te zoeken! Wat ik zou willen dat kan niet!  :-[
Ik wil twee dagen komen en dus twee dagen entree betalen, hooguit drie en dan wil ik op de camping staan met auto.
Nee, dan moet ik een event pass kopen á 125 euro en een camping plek voor 40,- euro, want een campingplek gaat alleen samen met een event pass :-\

Bertje Beige

Mooi ding hoor, die kleppendeksel racewagen. En een niet zichtbaar achterwiel is ook typisch Citroen :)

MartinAZU

(Erg leuk Martin! Rijdt elektrisch neem ik aan? Wanneer houden ze de kleppendekselrace?)

Nee Marco, vrije val !!!
Er mag geen aandrijving in of op zitten.
De baan begint op 1.20 of 1.50cm hoog en dan 7.50 tot 10 meter lang.
Kan ook een stuk schuin en het laatste vlak.
Welke racer er het eerst is gaat een ronde door  :D
Volgens ICCCR programma drie dagen, vrijdag t/m zondag van 10 tot 13 uur
Het staat er in het Engels, Rocker Cover Competition.

http://www.citroen-forum.nl/nieuws/evenementen/kleppendekselrace_amivereniging_icccr_2016

Daarna kan je gelijk door voor het ringsteken op een kaal 2cv chassis bij de EEEC  ;)
azu, azl3, ami6, panhard PL17

MarcoAZU

Wij hebben een kampeerplek gereserveerd op camping de Jutberg in Laag Soeren, sinds jaar en dag onze favoriete camping. De camping ligt vlakbij het terrein van de ICCCR.
Als iemand het leuk vind, wij hebben een plek voor zes personen en zijn met z'n twee. Er kan dus gemakkelijk een stel en een bestel  :) bij voor een paar nachtjes, stuur mij in dat geval een PB.
Verder op dit moment nog plaatsen genoeg op de Jutberg, het is vlakbij Dieren.

Ons lijkt heel gezellig om daar dan met een paar besteleenden bij elkaar te staan!

CitroenAZU

Ik ga 4 dagen en sta op de onsite camping...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

RCUPPER

Dat is wel het mooiste! Nu hopen op prachtig kampeerweer ;D
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Dirk D

Quote from: CitroenAZU on August 07, 2016, 20:53:15 PM
Ik ga 4 dagen en sta op de onsite camping...

Wij staan ook op de camping op het terrein, zoon Ruben draait in de pubertent...... ;)
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

Quote from: RCUPPER on August 07, 2016, 21:02:03 PM
Nu hopen op prachtig kampeerweer ;D

Tot nog toe is het heerlijk op de Veluwe, hebben we veel aandacht met onze gele besteller  :)
De voorspellingen worden al iets beter, al lijkt het erop dat het donderdag en vrijdag niet opperbest zal zijn  ???

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

De foto's ga ik later bekijken het zullen er ongetwijfeld veel zijn  :)

De glaasjes wijn op het tafeltje aan de zijkant van die besteleend, hebben wij ook zien staan! Geniaal! Toen wij s'avonds terugkwamen op het parkeerterrein stonden ze er nog  :)

Geweldig weekend! Geweldige mensen! Fantastische auto's! Geweldige plek!

Wat zal het een berg werk zijn geweest voor al die vrijwilligers !

AZU-1965

Wij zijn maar 1 dagje geweest, maar sjonge wat heb ik mijn ogen uitgekeken! Was erg mooi om te zien allemaal en het begon al bij de afslag van de snelweg, waar we tussen de ds-sen en 2cv's stonden. Erg gezellig! Kortom, een leuk dagje uit! Ga zeker de foto's bekijken en vergelijken met de mijne  ;)
AZU A 1965 - Mehari 1969

Bertje Beige

Ik ben alleen zaterdag geweest, veel leuke dingen gezien. Mooie dag gehad. Helaas niks van de kampeerterreinen gezien, alleen het evenemententerrein en de parkeerplaats  :)

Dirk D

Mijn zoon en ik hebben 4 dagen op de camping gestaan. Mijn vrouw kwam wat later. Zelfs zij vond het een hele leuke meeting/evenement.

Bedankt voor de foto's Martijn, geeft een mooi overzicht van datgene wat er allemaal te zien en te beleven was.

Maar goed dat je met je Azu niet vast bleef zitten in de blubber!  :D
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

Tags: