Author Topic: Besteleenden-hemel: Mctommi  (Read 23583 times)

Offline MarcoAZU

• AK400
    • View Profile
    • Email
Re: Besteleenden-hemel: Mctommi
« Reply #60 on: October 28, 2017, 20:30:02 PM »
Post petje even af! En dan deze er achteraan  :P

Vaak aan jou gedacht Tom en vaak nog over je gehad.... Hoe zou dit en hoe zou dat???

Offline RCUPPER

• AK400
    • View Profile
« Reply #61 on: October 28, 2018, 19:45:14 PM »
En alweer een jaar zonder Tom.  :-[
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Offline Earl Grey

• AU
  • *
    • View Profile
    • Email
« Reply #62 on: April 25, 2019, 20:58:45 PM »
Ik had wat inlog problemen, maar ben er weer.
Vreemd om de berichten over Tom's overlijden terug te lezen. Soms gaan 3,5 jaar erg snel voorbij. Mooi om te zien dat hij nog steeds gemist wordt. Nadat Tom en ik geen setje meer waren (1e helft jaren 90) heb ik mij langzamerhand steeds verder teruggetrokken uit de verschillende 2CV-kringen. Ik genoot nog wel van het rijden met mijn AK400, maar al dat meeting-gebeuren hoefde voor mij niet meer zo. Rijden en helpen in het EEEC magazijn, daar lag mijn plezier. Daardoor waren veel namen, herinneringen enz weggezakt.

Sinds september 2018 werk ik bij de 2CVgarage en daar komen al die herinneringen weer boven. Meestal Fijn! Soms verwarrend. Soms stemt het me wat melancholiek. In december was daar het weerzien met Ava, de besteleend van Martijn die ik alleen vroeger in zijn/haar eigen kamertje aan de Brouwersvaart in Haarlem zag. Toen al kippenvel. Begin dit jaar dook bij de APK garage om de hoek ineens de groene Daf 33 op die Tom en ik meenamen tijdens een najaarsvakantie in Frankrijk. Ik heb de huidige eigenaresse blij kunnen maken met wat oude foto's en historie. Onlangs mocht ik de AZUL besturen waarvan Tom lang heeft gedroomd om die gerestaureerd en rijdend te krijgen. Het resultaat wat Eng Bo heeft neergezet is verbluffend en prachtig. Ik hield de ogen niet droog.

Genoeg gesnotterd. Mooi dat Tom's geest hier rond blijft waren. Hij had zijn fratsen en nukken, als partners hebben wij het niet lang volgehouden, maar wel altijd contact gehouden... Maar vooral realiseer ik mij steeds vaker: wat heb ik ontzettend veel van hem geleerd.

Offline jornmetten

• AK350
    • View Profile
« Reply #63 on: April 26, 2019, 12:02:44 PM »
Mooi geschreven Tien!

Tags: 2cv AZU