News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
130 Guests, 0 Users

16e int. besteleendenmeeting 25-27 september

Started by MarcoAZU, September 02, 2015, 22:46:54 PM

Previous topic - Next topic

michelidds

Morgenmiddag krijgt Jeroen zijn bul. Hij is een week geleden afgestudeerd als HBO'er en heeft ook al een baan bij het ingenieursbureau van de gemeente Amsterdam.  ;D
Jeroen vertrekt zaterdag met de AK en een vriend naar Winterberg voor een fietswedstrijd.
Ik heb zaterdag burendag en zondag Najaarsevenement van de ID/DS club op de Marinewerf in Den Helder. Kortom, allemaal ergens anders genieten.  8)
Jullie een goed weekend op de Boterbloem.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Dirk D

Quote from: engbokho on September 24, 2015, 14:03:31 PM
Ik zal er (als alles meezit) zaterdag rond een uur of half elf zijn 8)

Top!  ;)

Net de laatste bui gehad hier in het westen. Het mooie weer komt er aan. Het weekend kan beginnen!
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

RCUPPER

Hup hup Dirk, spring in de wagen en scheur die bui achterna richting Leersum! ;D
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

engbokho

Ga ik net het oude bakbeest van stal halen, doen de remlichten het niet meer >:(
Gelukkig is het een prachtig ouderwetsch schakelaartje dat je makkelijk uit elkaar kan peuteren, kan schuren etc en dus heb ik nu weer werkende remlichten 8)
Wel zo practisch met een auto die al nauwelijks zichtbare verlichting heeft ;D
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Geert

Veel plezier daar !
En ik ben benieuwd naar de foto's !
't is een kwestie van geduld........

Bertje Beige

AZU is getankt, hoop rond 6 uur te vertrekken en dan er tussen 10 en 11 uur te zijn :) Tot morgen!

Tags: