News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
42 Guests, 0 Users

8-VHP-82

Started by azurblade, June 02, 2014, 15:32:05 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Er zitten gaatjes in de achter"bumpers".......zat ooit een posteend-achtige bumper op dus. En een bevestiging voor een olieblik onder de kap, is wel erg des posteends !
Hadden EDF-eenden dat ook ?????
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Ging af op de kleur natuurlijk maar inderdaad Tom het zou wel eens een posteend geweest kunnen zijn.

En zie de kleur geel volgens mij op diverse punten weer door de lak heen komen.

mctommi

Diverse punten ? Wishful thinking zeker ;) Ik zie "iets" op de linker A-stijl........
Tsja, als er geen PO-bumper op zit, denk je niet gelijk aan een Posteend :)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Valérie

Eigenlijk jammer, zo'n "rete-modern" kenteken ...  :-\
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

azurblade

...misschien wil ik die gele postkleur te graag zien ;) Inderdaad A-stijl, onderrand motorkap en stukje waar de achterdeurtjes inklikken.

Mooie blauwe oldtimerplaten zou hem niet misstaan en conform bouwjaar toegestaan

8-VHP-82

Ik weet zeker dat er geel doorheen komt en er zitten idd gaatjes in achter, en er zit een olieblik op het schutbord onder motorkap, maar hoe kom je er verder achter of t een oude posteend was?

Geert

#7
Als je nou eens wat foto's zou posten van b.v. het dashboard, de stoelen, de laadruimte, de bumpers en gaten,het motorcompartiment en dingen die jou in het oog vallen, dan kunnen de deskundigen hier er over discuteren.
Bovendien als er een rond plaatje rechts op het schutboard ( motorzijde) zit, of er staat een code op gespoten, even vermelden.
't is een kwestie van geduld........

Valérie

#8
QuoteAls je nou eens wat foto's zou posten van b.v. het dashboard, de stoelen, de laadruimte, de bumpers en gaten,het motorcompartiment en dingen die jou in het oog vallen, dan kunnen de deskundigen hier er over discuteren.
Tja ... je bent niet de enige die bij tijd en wijle wordt genoodzaakt tot "koffie-dik-kijken" ...
Overigens .. tussen twee regenbuien door ... heeft deez' voiture kennelijk haar "grille" verwisseld ... ?
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

8-VHP-82

Klopt, deze vond ik er mooier opstaan :D

mctommi

Op het schutbord rechtsboven, voor de kijkers links (boven de olieblikhouder) zitten de kleur"penningen". Posteend is AC311(geel) met AC611 vor de blauwe strepen en logo's :) Je kunt ook kijken wat voor kleur er in het reservewielcompartiment zit en achter het tankschot. Maar het is wat mij betreft vrij zeker een ex-PTT eend !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Verkocht naar Engeland !
't is een kwestie van geduld........

Tags: