News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
74 Guests, 0 Users

BE-77-90

Started by RCUPPER, May 22, 2014, 20:50:55 PM

Previous topic - Next topic

Geert

Oh, ik vond de locatie op Rolduc erg mooi, dit lijkt een uithoek van een of ander rangeerterrein. :(
Of heeft het met de ZLSM te maken ? :D
't is een kwestie van geduld........

RCUPPER

Laten we stellen dat wat daar aan stroomkracht rondrijdt, de stoomkrachten van mijn 9-pk ver zal overschrijden. Ik hoop dat je dit jaar een kijkje komt nemen Geert!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

RCUPPER

#17
Hiephiephoera, ik ga met dit bericht de magische grens van 200 berichten op dit forum overschrijden. Om dit te vieren ga ik vandaag maar eens even een paar foto's ertegenaan gooien, ik hoop dat jullie ze leuk vinden!
DSC06991 by RCUPPER, on Flickr
DSC06992 by RCUPPER, on Flickr

Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Dirk D

AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

engbokho

hiep hierp en op naar de 400!  ;D  :)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Geert

Quote from: RCUPPER on June 23, 2014, 08:02:03 AM
Laten we stellen dat wat daar aan stroomkracht rondrijdt, de stoomkrachten van mijn 9-pk ver zal overschrijden. Ik hoop dat je dit jaar een kijkje komt nemen Geert!

Ik kwam, ik zag en ik vond het heel erg gezellig !
De entourage , met stoom etc., was heel erg leuk.
Volgende keer kom ik met mijn AZU, dat was nu helaas niet mogelijk.

Je loopt nog wel 2089 berichten achter op Tom, dus nog even gas erop !

Erg leuke foto's trouwens !
't is een kwestie van geduld........

RCUPPER

Het aantal berichten van Tom zal ik wel nooit meer inhalen, daarom maar een aanval gedaan op het aantal afgelegde km per 2cv (rijdend, dus niet op trailer). Dat lukt aardig.

Was jij er samen met je zoon in een ietwat rode eend? Dan hebben wij nog staan te praten.. Die persoon was een dag eerder nog in Leersum geweest..  ???

Voor volgend jaar hoop ik dat het terrein op zaterdag al open gaat.. Ik heb wat contact met oldtimer caravanclubs en de HY mannen, en die willen graag komen vanuit het hoge noorden maar dan wel een dagje eerder. Ik hoop dat de organisatie dat inziet, voor een middag is het wat ver vanuit Friesland of Noord Holland, maar voor twee dagen ligt dit alweer heel anders.
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Geert

Quote from: RCUPPER on November 09, 2014, 09:48:36 AM
Het aantal berichten van Tom zal ik wel nooit meer inhalen, daarom maar een aanval gedaan op het aantal afgelegde km per 2cv (rijdend, dus niet op trailer). Dat lukt aardig.

Was jij er samen met je zoon in een ietwat rode eend? Dan hebben wij nog staan te praten.. Die persoon was een dag eerder nog in Leersum geweest..  ???

Voor volgend jaar hoop ik dat het terrein op zaterdag al open gaat.. Ik heb wat contact met oldtimer caravanclubs en de HY mannen, en die willen graag komen vanuit het hoge noorden maar dan wel een dagje eerder. Ik hoop dat de organisatie dat inziet, voor een middag is het wat ver vanuit Friesland of Noord Holland, maar voor twee dagen ligt dit alweer heel anders.
Nee, ik was er met mijn broer, zonder eend helaas.
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Quote from: RCUPPER on November 09, 2014, 09:48:36 AM
Het aantal berichten van Tom zal ik wel nooit meer inhalen, daarom maar een aanval gedaan op het aantal afgelegde km per 2cv (rijdend, dus niet op trailer). Dat lukt aardig

Wrijf het er maar in, hahaha, ouwehoeren kan ik goed, autorijden slechts rondjes op eiegn erf in F, met ongekeurde en onverzekerde auto's. Fijn als je je huis niet kunt verkopen, maar dan moet je het autorijden opgeven :( Op de step op de step, ben zo blij dat ik hem heb :(
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

RCUPPER

#24
Iedereen een besteleendenvol-2015 toegewenst vanuit het zonnige zuiden. Het is dat ik een vergunning heb, anders kwam ik mijn eigen kasteel nog niet meer binnen.. ;) ;D

DSC06477-1 by RCUPPER, on Flickr
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Ad AZU


Valérie

Leuke foto om in te zenden naar de "ANWB Kampioen" ...
Iedereen trouwens een citrofilistisch Nieuw Jaar toegewenst !  :D
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

RCUPPER

#27
Nu je het zegt, inzending is gedaan! Wellicht maakt de AU volgende maand wel een debuut in de wereld van maandbladen en magazines!  ;D 8)
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Geert

Ik gooi de Kampioen altijd meteen weg, zonder erin gekeken te hebben. Flut blad !
Maar ik zal nu opletten!
't is een kwestie van geduld........

Valérie

QuoteMaar ik zal nu opletten!
Hè hè ...  ;)
Nèt zoals wij ...
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

Tags: