News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
46 Guests, 0 Users

Doos met onderdelen boeken

Started by MarcoAZU, June 16, 2013, 12:24:48 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Er stond een partij originele onderdelen boeken op MP, en raad eens, ik ben er ingetuind  :D tja voor weinig  ::)

De bekende blauwe originele mappen van 2CV, AZU/AKS, AMI 6, AMI 8 allemaal in keurige staat.

Voor wie het leuk vindt, laat het maar weten! Ik breng ze mee op het besteleenden weekend!

Handelen heb ik nooit leuk gevonden, ze gaan dus net zo makkelijk weer voor weinig weg!

marcopr

Als er een boek bijzit voor de 1958 AZU dan houd ik me aanbevolen.
Ruilen voor modellen, een BBQvleespakke :Pt of iets anders leuk ;D is natuurlijk een optie.

MarcoAZU

Uit een eerdere verzamel woede heb ik vast ook nog wel een oudje voor je! Dat kon 10 jaar terug nog, kopen op Ebay, versturen uit Frankrijk, het kostte niet eens zo veel!
De postbode wist zelfs te vertellen "het is zeker weer voor die eend van je"   :D

Dat oud papier vond ik ook leuk (vind moet ik zeggen) maar op een gegeven moment begon men 40 euro te vragen en te betalen voor een onderdelen boek (of iets dergelijks) en dan is het niet leuk meer!

Ik kan soms rustig een uur bezig zijn in zo'n boek en of dat nou van een Ami een Dyane of een Eend is, dat maakt mij niet uit!

Ik heb toen ook nog zo'n, hoe heet zo'n viewer ook weer?, met hele verzamelingen fiches her en der vandaan gekocht! Zelfs uit Duitsland en al! Het ding staat op zolder, nooit meer naar gekeken  :)

Maar een boek blijft een boek, of een mooie folder, je pakt ze steeds weer eens een keer!

Ik ken een Citrofiel, niet ver hier vandaan, bij hem begint het al in de hal en geloof het of niet in de kamer kun je nog net zitten, het hele huis ligt vol met promotie materiaal van voornamelijk Citroën, hoe ver kan een hobby uit de hand lopen?

Sta je op een beurs, blader je door die bakken, je kunt een originele folder kopen voor 15 euro!
Ze zijn geweldig  :) maar toch, je komt met een kater thuis (ik wel), wat heb je gekocht?

Nou ja en toen kwam er vorige week een hele doos van die rommel voorbij en heb ik gekocht  :D, voor weinig en voor wie er, net als ik, uren in kan studeren gaat die rommel net zo makkelijk weer door!


marcopr

Herkenbaar, zo heb ik onlangs van MP bijna 100 stuks Citroexpert kunnen kopen. Heerlijk leesvoer. De eerste 50 had ik al eens eerder gelezen. Nu de volgende vijftig aan de beurt.
En als ze uit zijn gaan ze weer verder. Kan een ander er weer plezier van hebben. Ruilen ;D. Je groeit anders dicht
Maar een handboek gaat de deur zeker niet uit.

mctommi

Quote from: MarcoAZU on June 16, 2013, 22:30:17 PM
Ik ken een Citrofiel, niet ver hier vandaan, bij hem begint het al in de hal en geloof het of niet in de kamer kun je nog net zitten, het hele huis ligt vol met promotie materiaal van voornamelijk Citroën, hoe ver kan een hobby uit de hand lopen?

Ach, zo zullen er el méér zijn, hahahahahaha..........

Bij mij niet meer hoor ! Ik ben met pensioen :P
Bij mij begint het achter de voordeur met 30 Philips bandrecorders, maar je kunt heus nog zitten in de woonkamer hoor :)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Wat moet je nou in hemelsnaam met bandrecorders?

Hoor je je zelf zo graag praten soms ??? :D  :D  :D

mctommi

Wat moet je met 10.000 postzegels.....etc. etc. etc.

P.S. André van Duin is er beroemd mee geworden !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: