News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
40 Guests, 0 Users

auto sloperijen in Frankrijk ?

Started by MartinAZU, April 05, 2013, 22:55:37 PM

Previous topic - Next topic

MartinAZU

Wie weet of kent nog auto sloperijen met een hoog Citroën gehalte in Frankrijk.
Ik ga begin mei naar Saint-Brevin-les-Pins vlak bij Nantes.
Dus op de route van België naar Le Havre - Caen - Rennes - Nantes.
Maar dan zo ongeveer binnen door.
Eens kijken of ik daar een partijtje zijruiten kan meenemen.  (breed ± 40.5 hoog ± 43 cm)
azu, azl3, ami6, panhard PL17

RCUPPER

Bestaan de sloperijen met 2cv-spul dan nog? Mooie goudmijn! Ben laatst bij de fameuze  autosloperij in Toul wezen kijken, is nu een internet-verkoop van laguna-bumpers en scenic-koplampen geworden :(
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

mctommi

Toen wij 10 jaar terug eens voor de gein een tour maakten langs de sloperijen in F waar wij 25 jaar terug de mooiste spullen "scoorden" was er al geen moer meer te beleven voor wat betreft 2CV-onderdelen :(
Kom al jaren niet meer op sloperijen in F, dus hoe het er nu voor staat.......geen idee, maar ik denk dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MartinAZU

OK, zal wel kijken dan wat ik tegen kom onderweg.
Ze staan er nog wel, beetje geluk en goed kijken links en rechts  :o
azu, azl3, ami6, panhard PL17

Francois

ze staan er zeker nog, maar op sloperijen niet veel meer denk ik. ik was vorig jaar in die regio en heb nog wel het een en ander zien staan, maar dan meer op een boerenerf etc. en meestal in erbarmelijke staat. maar als je je ogen openhoudt vind je vast wel iets! succes.
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

Tags: