News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
66 Guests, 0 Users

az 1961

Started by MarcoAZU, April 15, 2013, 22:43:57 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Het is inderdaad een geweldig eendje! Zo laten? terug brengen naar nieuw?

Het ding heeft afschuwelijk veel leuke tanden des tijds !

Sowieso komt t'ie van binnen de West Friese dijk (net als ik), dat is voor mij al een apart verhaal!

siemenazu

poeh..... Als je er geen zin in hebt marco, ik heb de koffie zo klaar hoor en de schuur opgeruimt ;D ;D ;D ;D
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Quote from: siemenazu on June 02, 2013, 01:12:03 AM
poeh..... Als je er geen zin in hebt marco, ik heb de koffie zo klaar hoor en de schuur opgeruimt ;D ;D ;D ;D

Sinds ik een paar jaar Friese buren had in Frankrijk weet ik dat die lui van daar heel erg gastvrij zijn......even een kopje koffie drinken......in de tussentijd wordt je auto al nieuw :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Quote from: mctommi on June 02, 2013, 02:43:41 AM
Quote from: siemenazu on June 02, 2013, 01:12:03 AM
poeh..... Als je er geen zin in hebt marco, ik heb de koffie zo klaar hoor en de schuur opgeruimt ;D ;D ;D ;D

Sinds ik een paar jaar Friese buren had in Frankrijk weet ik dat die lui van daar heel erg gastvrij zijn......even een kopje koffie drinken......in de tussentijd wordt je auto al nieuw :P

En vergeet de Beerenburg niet!
Heb vroeger eens gezeild in Friesland , met een vriend die een BM had .
Vaak Beerenburg staan  drinken met brugwachters, havenmeesters andere Friese inwoners en niet te vergeten de Friese meisjes.
Maar goed dat Limburgers gewend zijn ( of waren) regelmatig alcohol te drinken ,anders hadden die Friezen ons goed tuk gehad  ;)
't is een kwestie van geduld........

Hans 250

Echt een geweldige eend. Bijzondere kleur en uitvoering.
Een prachtige schuurvondst schuurvondst, zo'n Belg!
En behalve die Ami beugel ook ff de nog wel veel ergere trekrubbers eraf. Echt te lelijk op zo'n fraaie wagentje! :o
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

azurblade

Niks meer aan doen behalve de voorgenoemde suggesties.
Wat staat/stond er eigenlijk naast? Ooit een chassiswissel gedaan of is dat de vervanger voor het huidige

MarcoAZU

Dat is een (oud, jaren vijftig) chassis wat ik over heb!

azurblade

Dacht dat het de schuur was waar die gevonden is maar eigen stek :)

En een chassis wat over is kan wel nieuwe bestemming gebruiken ;)

Tags: