News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Pietrka

#1
A / Re: AN-87-66
November 01, 2025, 14:22:15 PM
Dank je Hans!... mmm of ik zo blij ben met dat antwoord? . Ik had al 4 14 mm schokbrekers aangeschaft:-).
Het gemakkelijkst wat ik nu kan doen is dus alles 12 mm te laten en 4 12mm schokbrekers  halen.
voor 14mm heb ik dus andere draagarmen nodig voor die zwaardere 14 mm schokbrekerplaten. Keuzes. Ga ik nog even over nadenken wat het handigst is.

Ondertussen wel (weer) lid geworden van de AMI vereniging; een AK350 is ook een soort halve AMI immers.

https://flic.kr/p/2rCJeQD
#2
A / Re: AN-87-66
October 31, 2025, 21:28:23 PM
Ik ben de oude schokbrekers aan het verwijderen.. en zie dat het allemaal 12 mm exemplaren zijn . Is dat normaal voor een belgische 350?  De chassis gaten zijn wel 14 mm . Mijn platen voor de schokbreker bevestiging hebben dus ook een 12 mm pen (met een M10 moer..). heeft iemand nog platen met 14mm pennen of tips? ik vraag het hier maar,  het is een besteleenden forum immers ;-)

#3
A / Re: AN-87-66
October 28, 2025, 16:02:47 PM
Chassis is matig, wordt vervangen.
Toen ik 'm kocht zat er een oud type bak bij..; hij zal allicht vroeger een tijd met een schijvenbak hebben rondgereden. Ik ga natuurlijk ook weer voor een schijvenbak, voor het goeie doel al een tweedehandsje gekocht.
#4
A / Re: AN-87-66
October 27, 2025, 11:42:46 AM
ThanX Hans, ik ga er direct achteraan!

Verder.. we have a lift-off :-)

https://flic.kr/p/2rBG7C1
#5
A / Re: AN-87-66
October 24, 2025, 21:23:46 PM
ThanX Hans, ik snap nu wat je met de vlakverdeling bedoelt.. Dat komt omdat ik 400 achterstukjes heb gebruikt. Niet helemaal correct inderdaad, ik ben er blij mee :-). Hele binnen schermen nieuw vind ik te duur, hopelijk kom ik nog een stukje binnenscherm tegen binnenkort.. half metertje is genoeg ;-)

https://flic.kr/p/2rzSj9e
#6
Te Koop / Re: Achterbalk AK350/400
October 24, 2025, 15:11:36 PM
Dank je wel Geert. 
inderdaad niet goed. ik was nog ingelogd bij marktplaats en dan krijg je de verkeerde link..

nog een keer ;-)

https://www.marktplaats.nl/v/auto-onderdelen/carrosserie-en-plaatwerk/m2323354912-ak400-of-ak350-achterbalk-2cv
#7
A / Re: AN-87-66
October 24, 2025, 15:06:09 PM
mooi rommelig hoekje :-)

https://flic.kr/p/2rzSj8Y
#9
A / Re: AN-87-66
September 28, 2025, 21:09:32 PM
Hans, Wat bedoel je met de vlakverdeling?
Het schutbord en eigenlijk dat hele voorstuk was heel slecht. Bij de mannen in Gildehaus hadden ze nog een schade dolly waar ik de voorkant uit geslepen heb. Het chassis is een 2cvcity chassis..Dat bedrijf bestaat helaas niet meer. Vind ik straks nog wel spannend bij de RDW ;-).
vraagje... lassen jullie met 0.6 of 0.8 draad? ik heb beide geprobeerd, vooral oud op nieuw ijzer is lastig te lassen. En heeft iemand nog een stuk binnenscherm voor de laadruimte over? 
groet!
#10
A / Re: AN-87-66
September 27, 2025, 16:51:29 PM
Het gaat niet snel, maar toch weer een stapje verder.
Het kontje, Niet helemaal zoals het hoort (sorry hans), maar wel zoals ik hem graag zie :-)



https://www.flickr.com/photos/202469138@N03/54815470469/in/datetaken-public/
#11
A / Re: AN-87-66
June 01, 2025, 16:05:41 PM
https://flic.kr/p/2r8iNVx

Het is een strijd.. beide zijkantjes op hun plaats :-).
#12
A / Re: AN-87-66
April 19, 2025, 20:24:13 PM
https://flic.kr/p/2qYnCp6

Beet je een raar balkje die ik gekocht heb.. dat randje zit alleen maar in de weg en de gaten zijn wel erg groot . Ga op zoek naar een andere denk ik....
#13
H / Re: HB-89-33
April 18, 2025, 20:51:25 PM
https://flic.kr/p/2qYuiYb

De overdracht van de oude koets🙃
#14
A / Re: AN-87-66
April 18, 2025, 20:24:21 PM
https://flic.kr/p/2qYrUBx

Nog een balkje verdwenen 🙃
#15
Nog onbekende besteleenden / Re: AK350 1970
April 18, 2025, 20:21:34 PM
Bij Sander ben ik ook wezen kijken.. ik vond ze te duur toen een jaartje geleden . Ben benieuwd naar jouw foto's !