News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
342 Guests, 0 Users

BE-76-11

Started by AZURE, February 11, 2013, 17:40:52 PM

Previous topic - Next topic

Geert

Ziet er gewldig uit!
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er een blikopener bijhoort  ;)
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Een vuilnisman toch ? :P :P :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Valérie

#137
QuoteGeweldige spot en azu!
Vooral die "spot" ... met die strepen op het (niet-parkeren) wegdek ! AZU is fantastisch !
QuoteToch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er een blikopener bijhoort
Tja Geert ... ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet met je eens ben ... Ach: "smaken verschillen" zullen we maar zeggen. In ieder geval wéér een AZUutje gered van de ondergang ! Was overigens absoluut onder de indruk hoe snel die RDW etc. is afgehandeld. Gezien mijn eigen ervaringen daarmee ...  :-\
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

marcopr

#138
Ik heb onlangs de azu mogen bewonderen. Echt heel mooi gedaan. En snel ook, sommige projecten staan jaren zo niet decennia te wachten tot ze eindelijk eens worden afgewerkt. Al zijn eenden die 10, 20 zo niet langer droog gestald worden leuke projecten voor later. Ze worden bevroren in de tijd tot ze worden gewekt. Maar deze azu gaat ons allemaal rijdend overleven.

En maken verschillen. En trekt ondertussen de aandacht en is lekker eigenwijs. Dat hoort toch bij een eend :o.
Verder snap ik de RDW wel. De wagen was werkelijk in perfecte staat. En een duidelijk vooronderzoek, dan gaat de rest vanzelf, toch.

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Heb de AZU vanavond weer gespot :-)


121 (Kopie) by azu250, on Flickr

122 (Kopie) by azu250, on Flickr

120 (Kopie) by azu250, on Flickr

116 (Kopie) by azu250, on Flickr

113 (Kopie) by azu250, on Flickr

111 (Kopie) by azu250, on Flickr
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

marcopr

Wat ik me nu afvraag, hoe het veergedrag en de wegligging is met de visa motor en de extra koetskilo's in zink.
Hoe gaat de oude azu vering daar mee om?

mctommi

Hij mag 250 kilo lading hebben, dus zo lang het achterin zo leeg is als op de foto lijkt me dat geen probleem :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.


AZURE

Gisteren Martijn in levende lijve ontmoet ( helaas zonder besteleend) en vorige week marcopr in levende lijve ontmoet ( compleet met geweldige oude azu), helaas heb ik geen foto gemaakt.

@marcopr, de vering is zonder lading zeker voldoende, ik heb nog geen lading vervoerd dus ik zal dit ter zijne tijd wel ondervinden, ik zal wel de achter vering iets hoger afstellen.

Verder rijdt de wagen zeer goed, de kinderziektes zijn eruit, de eerste 1000 km zijn reeds afgelegd

Groeten Re
And so, my fellow members: ask not what AZURE can do for you - ask what you can do for AZURE

Geert

Fijn dat ie het goed doet ! Veel plezier ermee !
't is een kwestie van geduld........

Bertje Beige

Ik vind het er warempel ook nog wel goed uit zien ook, dat verzinken op een AZU. Ben alleen niet zo kapot van de achterkant, maar dat staat los van het verzinken.
Veel plezier ermee :)

marcopr

Behalve het gewicht vroeg ik me af of bij hoge snelheid, boven de 100  ;D, dus..., hij niet extreem gaat in en uitveren?

AZURE

Marco,

Op de rijksweg met hoge snelheid over een bult veert hij inderdaad 1x goed in maar de wagen hersteld zich hierna onmiddelijk, hij voelt ten alle tijden goed onder controlle
And so, my fellow members: ask not what AZURE can do for you - ask what you can do for AZURE

marcopr

Vandaag kwam AZURE langs.
Dat was in meerdere opzichten een leuke verassing ;D

Trouwens mooi om twee van die oude azuutjes achter elkaar geparkeerd te hebben :P

Tags: