News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
344 Guests, 0 Users

Stickers te koop!

Started by Myosotis, June 14, 2011, 13:05:49 PM

Previous topic - Next topic

Myosotis

Beste besteleend liefhebbers "update"

Sinds een paar maanden ben ik een beletteringsbedrijfje begonnen na jarenlang in loondienst te zijn geweest bij een werkgever. Als Citroënliefhebber leek het me een goed plan werk en hobby te gaan combineren. Dat laatste dan ook in de ruimste zin des woords. Voor het bedrijf gebruik ik 2 AK 400's.
Naast het werken met deze 2 leuke blikvangers leek het me ook leuk om stickers weer met mijn hobby te combineren en zo is het gekomen dat ik een flinke collectie stickers heb gedigitaliseerd voor diverse typen Citroën. Vele stickers zijn bestemd voor A-types. Denk daarbij aan type stickers, bandenspanningstickers, verwarmingstickers, koeltunnelstickers, lading stickers, total-stickers etc. Mocht er interesse zijn of je wilt zelf leuke belettering op je besteleend benader me dan gerust. Zie de bijlage voor een overzicht.

Met vriendelijke groet,

Johan

info@letteratelier.com

2cvTravel

Erg leuk, ben benieuwd naar de prijzen.
Citroen AZU 1960 - Citroen AZ 1954 - Citroen 2cv6 Rally 07 1984 - Bodwes Commander 1964 - DKW Hummel 1960

mctommi

Schitterend hoor ! Orzjineel is natuurlijk leuker, maar het raakt een keer op en dan is het geweldig als er mooie imitatie is ! Prijs is dan niet echt het belangrijkste; "beter duur dan niet te koop".
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

michelidds

Ik heb in juni al enkele stickers besteld. Prima kwaliteit, niet duur en snelle levering. Maken restauratie 'af'. Dus: doen als je het leuk vindt.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Tags: