News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
353 Guests, 0 Users

T.K. AU 1954

Started by mctommi, April 06, 2011, 23:16:57 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Wederom te koop.......nu de RDW wat coulanter is voor auto's zonder papieren !
Zie hier; http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=339.0
Auto is echt zeer hard (op de voetenbak na) heeft alleen wat vervelende schades.
De binnenbak is puntgaaf en recht, dat zie je niet vaak, meestal zijn de vloer en binnenschermen "üitgewoond".
Achterkantje onder is wat aan verbeund, zit geen onderbalkje meer aan op de buitenzijde.

Prijsidee 2500 euro.

P.S. Wellicht ten overvloede; auto is zonder carte grise, plaatje met chassisnummer op dwarsbalk zit erop, ingeslagen chassisnummer met wat moeite te lezen. D.w.z. als je weet wat er moet staan is het te ontcijferen.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

..."Komt tijd komt besteller" maar nu komt hij te vroeg ;)

en ik maar denken die doet hem de eerste tijd niet van de hand  :)

mctommi

Heb er al eerder mee geadverteerd hoor, ben al een paar jaar aan het uitverkopen. SInds hij 3 jaar geleden door een heftruck van de eerste verdieping is afgetild heb ik af en toe geadverteerd.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...I know. Hopelijk vind de AU ditkeer wel een nieuwe eigenaar.   

Voor mij komt hij nu wat te vroeg want hok staat weer eens goed afgeladen ;)

Geert

#4
Is dat die, waar je gepoogd hebt een zijruitje in te maken ?

't is een kwestie van geduld........

mctommi

#5
Quote from: Geert on April 07, 2011, 18:07:31 PM
Is dat die, waar je gepoogd hebt een zijruitje in te maken ?

Heb misschien wel interesse.

Nee uiteraard niet, heb jaren gezocht naar een dichte AU/AZU met ovale achterraampjes, want veel exemplaren in F hebben grote achterruitjes en diverse soorten zijruiten erin !
Deze AU is geheel origineel, op de fantasie-achterbumper na !
Ik heb een donor ex-postes AZU van 1962 waar ik begonnen ben zijruiten in te maken voor mijn sinds 24 jaar voortslepende AZU-L project, dat is het eerste project waar ik mee ga beginnen zodra ik van mijn voormalige verzamelaars tempel ben verlost ;-)
Heb hier -in mijn seventies drive-in woning- een bescheiden garage waar ik eindelijk weer eens wat wil gaan doen met één van mijn vele 2CV's :-)








Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

QuoteIs dat die, waar je gepoogd hebt een zijruitje in te maken ?

Heb misschien wel interesse.

Gelukkig heeft tom hier nog niet gepoogt zijramen in te zetten ;)
Dat zou bij dit AUtje echt zonde zijn.

Geert zou gewoon even gaan kijken en direct een kar meenemen :) want zo'n gaaf AUtje vind je niet op iedere hoek.


mctommi

Vandaag verkocht !!!
Er gaat eindelijk wat gebeuren met deze AU........
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: