News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
233 Guests, 0 Users

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

#180
Mooie besteller en spot. Maar achter de prijs hoort vast nog een nulletje  ;)

En de laatste azu ui 62 is heerlijk dans son jus! mooi zo laten en alleen technisch opknappen. Tankje benzine verraad een startpoging ..en zou de motor al hebben gelopen...



björn

kwijl die 62 er is echt mijn ding :D


azurblade


björn

deze word ergens aan geboden als oudste au terwereld ???
hij klopt van geen kant de randen van de koets zijn niet omgevouwen de motor kap is van een jonger model.
http://www.classiccarsforsale.co.uk/classic-car-page.php/carno/124839

mctommi

Dat is de AU van W-au-T......is die verkocht ? Ik wist het niet, maar ik ken de historie en het is wel degelijk de oudste AU bekend ! Als je goed kijkt zit er een BE kenteken op de motorkap....BE-93-27 als ik het goed lees, niet meer bekend bij de RDW nu. Achterkant randen kloppen wel hoor, alleen de voorkant had omgeklopte randen.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Francois

Het kenteken is BE-03-27, en is nog wel bekend bij de RDW als Citroen AU van 1951.
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

azurblade

en zo was die:
http://waut.waggel.nl/index.php

Gevonden met nieuw type voorspatborden en oude kap met lasnaden ter hoogte van de koplampen. Bij afbeeldingen rijdend heeft er ooit nieuw type kap op gezeten zonder ovaaltje.
Waut zocht destijds nog een setje nieuwe voordeuren omdat deze snaarstrak stonden van de plamuur was het verhaal.
Deze deuren had ik nog staan maar staan er goed.

Verder leuk voor de heb zo'n eerste type AU. Nog even doorsparen want wout wil van het verkoopbedrag een sahara kunnen kopen ....dus boven de 40.000 eurie..?

björn

fuck sorry voor mijn frans.
te snel gekeken en beeld op comp op werk is erg slecht.
maar dat zou zonden zijn als deze uit nl verdwijnd.
deze eend verdiend een mooie plek dit is echt historie op wieltjes


Sjoerd

Weer eens wat leuks op le bon coin gespot!
Een glacauto met van de raampjes die uit 2 stukken bestaan :o
http://www.leboncoin.fr/bricolage_jardinage/184505713.htm?ca=3_s

jornmetten

Wow!

:P

ik wil ik wil ik wil ik wil

maar ik doe het niet 8)

azurblade

opeens twee glaceauto's achter elkaar!!

en die raampjes wieuw een zeldzaamheid :)

mctommi

Het is wat hoor, wat er allemaal uit de schuren getrokken wordt dezer dagen. Toen wij in de periode 1986-1997 door Frankrijk reden op zoek naar eenden en onderdelen hebben we er minder dan 5 gezien, ik kan er me nu gelijk 3 herinneren, maar het waren er misschien wel meer.
Heel leuk dat er nu weer Glacauto's te voorschijn komen !!!
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.


Tags: