News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
322 Guests, 0 Users

BE-74-06

Started by Valérie, June 04, 2012, 23:50:23 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

Ach die paar getallen werken juist in het voordeel. Je jebt op papier 40 kg meer laadvermogen!
En helemaal met voorgaande heren eens. Beter zo dan geen kenteken.

En ja dat de RDW soms niet helemaal helder is blijkt wel uit mijn vorige acadiane. Die stond op papier als zijnde jawel 'Acedyane' en kleur grijs terwijl die toch echt beige was. Mogelijk een snelle eind van de middag klant en snel op papier gezet.

Alvast veel plezier van en met je azu :)

Valérie

... nu nog even leren hoe ik foto's zódanig kan "verkleinen" dat ik ze hiér kan plaatsen ... ben soms een beetje "computer-analfabeet"  ::)
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

Valérie

Kleine impressie uit het verleden ...
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

jornmetten


björn

ziet het wel naar uit.
jammer dat hij niet is terug gebracht in die look.

mctommi

Quote from: björn on July 17, 2012, 12:41:29 PM
ziet het wel naar uit.
jammer dat hij niet is terug gebracht in die look.

Jaaaa......veel Primagaz eenden zijn er immers niet over !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU


björn

volgens mij ook de oude alu doppen. zijn schaars

mctommi

Quote from: björn on July 18, 2012, 12:33:56 PM
volgens mij ook de oude alu doppen. zijn schaars

Ah, goed dat ik het weet, zal de prijs even opschroeven dan ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Dit zijn toch niet jouw doppen? Of heb je daar ook nog een voorraadje van?

mctommi

Tuurlijk.........heb ze ooit verzameld op Franse sloperijen voor mijn AZU-L en AK-L ! De alu doppen......
De glimmende exemplaren heb ik slechts op mijn AMI6. O ja, mijn AZAM van 1966 heeft ook alu-doppen. Zoals bekend ben ik GEK op wieldoppen :P
De dagelijkse BX heeft grote glimmende CX Pallas doppen, mijn handelsmerk sedert 2008; BX met CX doppen i.p.v. die plestik BX gevallen ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Valérie

QuotePrimagaz?
Zou best kunnen; op de motorkap zat het embleem "airflam" en deez' voiture heeft inderdaad een gasfitter als eerste eigenaar gekend.
Quotejammer dat hij niet is terug gebracht in die look.
Er zitten, vanwege de slechte originele exemplaren, sowieso al àndere voor- en achterdeuren (waarin een vlak paneel voor het nummerbord) alsmede motorkap en spatborden op, dus is deze AZU bepaald niet "origineel" meer.
Quotevolgens mij ook de oude alu doppen. zijn schaars
Nee hoor; destijds (zoals op de foto's) zat de hele buitenkant onder de grijze klei. Onder deze vermomming kwamen héél glanzend verchroomde stalen wieldoppen vandaan ...
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

mctommi

Quote from: Valérie on July 19, 2012, 00:25:01 AM
Quotejammer dat hij niet is terug gebracht in die look.
Er zitten, vanwege de slechte originele exemplaren, sowieso al àndere voor- en achterdeuren (waarin een vlak paneel voor het nummerbord) alsmede motorkap en spatborden op, dus is deze AZU bepaald niet "origineel" meer.

Ach, als alle besteleenden geheel origineel werden opgeknapt werd dat ook weer saai, ik houd van origineel, maar vind het ook leuk als andere mensen hun ideeén en wensen uitleven op hun besteleend.
Maarre......plaats eens wat foto's van de huidige staat hier, ben benieuwd !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Valérie

Quote
Maarre......plaats eens wat foto's van de huidige staat hier, ben benieuwd !
Was ik al van plan maar als je het niet erg vind doe ik dat liever wanneer alles "d'rop en d'ran" zit. Dus óók de nummerplaten en de nieuwe (in "back-order") grill. Dat kenteken wordt langzamerhand een "never ending story". Heb 1 1/2 week geleden mijn blitse supermoderne kenteken "2-VXJ-13" teruggestuurd naar de RDW met het verzoek dit in te wisselen voor een "klassiek" kenteken. "Jawel meneer; komt voor elkaar meneer; nee meneer, voor u zijn hier geen kosten aan verbonden; jawel meneer, binnen enkele dagen .... " etc. etc. (was overigens een héél vriendelijke dame hoor ...) Ben nu dus al vanaf 22-06 in de slag met de RDW maar kan nog steeds geen (centi-)meter rijden ... Heb vandaag maar weer eens gebeld. "Sorry meneer, dit is helaas nog niet in behandeling genomen; ik zal nu een "vinkje" (???) zetten zodat e.e.a. nu zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld ... tja, héél vervelend ..." (ook deze keer héél vriendelijk, maar nu een "mannelijke" versie ...).
Ach ... "rijksambtenaren" hè ... Ze leven ontzèttend met je mee.
Behoeft dus geen nadere toelichting. Hooguit een héle hoop geduld ...










"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

Geert

Ik denk dat de helft van de RDW medewerkers nu op een strand op Teneriffe ligt, die liggen niet wakker van jouw historisch plaatje.
't is een kwestie van geduld........

Tags: