News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
349 Guests, 0 Users

AK brengen of halen?

Started by vicsevents, November 03, 2011, 12:57:41 PM

Previous topic - Next topic

vicsevents

Forummers,

Binnenkort rijden we weer op Frankrijk om een paar leuke auto's op te halen. Ik ben op zoek naar mensen die een AK of ander Atype oid/soortgelijks naar Fr vervoerd willen hebben. Omgeving Angouleme, Limoges, Clermont Ferrand. Bij interesse hoor ik het wel. Redelijke transportprijzen. gr victor
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

azurblade

..net te vroeg met het aanbod want ben nog zoekende naar een passend ribbelazutje.

Mocht je tijdens de reis voor de HY nog een gave achterklep, gris metalicé met de nodige vliegroest tegen komen dan hou ik me aanbevolen. Dan is mijn HY weer helemaal compleet en dans son jus :)

vicsevents

transport naar Frankrijk is uiteraard ook mogelijk. Mag zelfs van een ander merk zijn.
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

Geert

't is een kwestie van geduld........

mctommi

Heb nog 2 CX-en die naar de Gers moeten.......maar geen geld voor het transport en rijvaardig maken is ongetwijfeld NOG duurder :(
Luxeprobleem, hahahaha.......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

vicsevents

@ mc tommi: we kunnen de CXen naar de Gers transporteren op basis van heen en terug lading. Das kosten delen. T gaat uiteraard niet voor nix. Maar mss valt het je mee. Laat maar weten via meel. gr
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

mctommi

Quote from: vicsevents on November 17, 2011, 13:13:01 PM
@ mc tommi: we kunnen de CXen naar de Gers transporteren op basis van heen en terug lading. Das kosten delen. T gaat uiteraard niet voor nix. Maar mss valt het je mee. Laat maar weten via meel. gr

Wanneer gaan jullie eigenlijk op pad ? Beide CX-en hebben werk nodig om weer een beetje te kunnen rijden, zijn wat zwaar om te duwen.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

met zijn allen even duwen die cxen en je bent er weer twee kwijt in NL ;)

Paar leuke auto's ophalen klinkt overigens als een flinke oplegger... met voornamelijk A-types?

vicsevents

@ mctommi: we hebben nog geen concrete plannen. Wel weer een paar opdrachten om auto's te zoeken. Heb zelfs alweer een leuke ak400 gevonden.

De voorkeur is Citroen uiteraard, een mooie AZU bijv, maar andere merken kan ook hoor.
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

mctommi

Quote from: azurblade on November 17, 2011, 22:18:00 PM
met zijn allen even duwen die cxen en je bent er weer twee kwijt in NL ;)

Probleem is dat ze een helling op moeten in NL, duwen is geen optie, slepen doe ik normaalgesproken, zoals afgelopen weekend, toen ik een CX heb verkocht.
Maar het probleem is; als een CX niet loopt, krijg je hem erg moeilijk een trailer op, want dan werkt de vering niet :( Zijn wel trucjes voor, maar een lopende motor heeft toch de voorkeur !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

vicsevents

Ik ken de staat van je CXen niet maar het beste is idd om ze rijdend te verplaatsen. Er zijn wel een paar trukjes voor. Maar dat moet ook maar net lukken. Als ze met "de buik" op de grond ligge dan wordt verplaatsen lastig. Aan de andere kant: als tie maar half uit de vering is dan rol je em de aanhanger op. Das bij een Atype wel veel makkelijker. Die duw ik eigenhandig de aanhanger op. Daar hoeft het torretje niet voor te lopen.

Transport is op basis van kosten verdelen over meerdere auto's . Heenop en terug. Scheelt in kosten. Ik weet het tarief wat een transporteur rekent en dat kunnen wij veel goedkoper. We hebben iig de beschikking over een HENRA platte aanhanger met lier. 
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

vicsevents

Hoi,

We hebben weer een rit gepland naar het mooie 2cv-rijke Frankrijk. We vertrekken 4 februari. Er is nog ruimte om een Besteller oid mee te nemen. Mag ook best een ander type Citroen zijn, leuke Traction oid. Of een ander merk.  Transportprijs in overleg.

Gr
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

Tags: