News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
385 Guests, 0 Users

AK400 1977

Started by CitroenAZU, September 19, 2009, 09:32:18 AM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

TE KOOP

AK400
bouwjaar jan.1977
kleur:Beige

Deze AK400 zonder zijruiten is door de vorige eigenaar in het Zuid-Franse district VAR aangeschaft in de zomer van 2001.
In datzelfde jaar hebben wij de auto voor de klant geimporteerd en laten voorzien van een NL kenteken.
Aangezien de eigenaar de auto nogal heeft verwaarloosd en aan de Zeeuwse kust woont, is er in de loop der jaren veel roest op gekomen en deze goed rijdende AK dient dan ook te worden opgeknapt of gerestaureerd.
Het plaatwerk rondom is aan vervanging toe en ook de vloerplaatjes dienen te worden vervangen. De laadbak is inwendig roestvrij.
Deze AK is voorzien van een 2CV6 motor met tweetraps carburateur en wordt geleverd zonder APK en garantie.
Wie o wie gaat deze bijzondere Besteleend deze winter opknappen?
De zo meenemen prijs is € 2750,00

info; www.eendenwacht.nl


AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

mctommi

Wat een beauty !

Ach ja....leuk hoor...puntgave AK uit de droge Var importeren en dan lekker laten rotten nabij de Noordzee, vooral lekker buiten laten staan.....zo te zien is het nog niet te laat. Ik val flauw bij de vraagprijs, maar weet dat anno nu 5 a 6000 euro de prijs is voor een AK 400. Gelukkig heb ik mijn besteleendjes gekocht toen bijna niemand ze wilde kopen, dus voor weinig.

Hopelijk komt deze auto snel bij een echte liefhebber terecht...met garage en 4 rechterhanden en een lasapparaat !!!!! Die tolées hebben wel wat...  stukkie besteleendgeschiedenis !!!! Heb zelf een Spaanse tolée ....maar die was de franse tolées ver vooruit, is van 1970. Maar ja, heb ik dat weer, ze hebben er zijruiten in geplaatst,  :o :o :o Maar ik zeur niet...het is een AK350 met brede ribbel......die heeft niemand niet ! Helemaal origineel, met pruttelpotmotor van de AMI6 en oliebad luchtfilter :-P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

hij is nog steeds te koop zag ik!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

azurblade

Staat inderdaad alweer even te koop.
Waarschijnlijk is de vraagprijs in combinatie met de hoeveelheid werk hetgeen wat afschrikt. Voor iets meer heb je af en toe rijdende exemplaren met apk.

siemenazu

is wel een verschikkelijk mooi zonder die zijruiten! maarja inderdaad, prijs kwaliteit klopt niet helemaal
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Quote from: siemenazu on September 17, 2012, 17:28:35 PM
is wel een verschikkelijk mooi zonder die zijruiten! maarja inderdaad, prijs kwaliteit klopt niet helemaal

In een besteleend MET zijruiten zie je de fietsers al niet, dus met deze.........hahahaha
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...nu in prijs verlaagd voor 2 mile. Gaat de goede kant op :) Wie red deze dame

Geert

Quote from: azurblade on October 03, 2012, 06:46:55 AM
...nu in prijs verlaagd voor 2 mile. Gaat de goede kant op :) Wie red deze dame
Op de site van eendenwacht staat hij nog steeds voor 2750 , of heb ik een bril nodig?
't is een kwestie van geduld........

azurblade

Inderdaad op de site nog de oude prijs maar op 2cv markt niet.

Te koop / For sale : AK 400 te koop
Advertentie 17251 geplaatst op 02 Oktober, 22:26
Geplaatst door: eendenwacht uit vlaardingen

Meer info op: http://www.eendenwacht.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Te koop AK 400 van 1977. Veel opknapwerk nodig. In prijs verlaagd van 2750,00 naar 2000,00 euro. Zo meenemen, want zelf heb ik toch geen tijd om er aan te beginnen.
Voor een kleine vergoeding kan ik 'm ook bij je bezorgen.
Foto's en details op mijn site: www.eendenwacht.nl

siemenazu

vind ik nog te duur voor zo'n gaare besteleend, of ben ik soms te zuinig? :P :P :P
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Geert

Quote from: siemenazu on October 04, 2012, 22:08:03 PM
vind ik nog te duur voor zo'n gaare besteleend, of ben ik soms te zuinig? :P :P :P

NEE !
't is een kwestie van geduld........

siemenazu

gelukkig! ik vind 1000 euro eigenlijks wel genoeg voor dat ding!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

azurblade

Als je nog even wacht zakt hij vanzelf want beter wordt hij er niet van zo buiten

siemenazu

dan wacht ik nog even hahaha
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Quote from: siemenazu on November 11, 2012, 21:03:59 PM
dan wacht ik nog even hahaha

Ben je bang zonder werk te komen zitten, Siem ???
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: