News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
250 Guests, 0 Users

Interesse peiling bezoek 2cv museum Edwin Groen

Started by CitroenAZU, June 07, 2011, 11:22:00 AM

Previous topic - Next topic

engbokho

#15
@McT er stonden een jaar geleden -toen ik voor het laatst was was- behalve de 2cv's in ieder geval twee vroege Dyane's, een Ami6, twee Mehari's en een Acadiane. Maar ik weet dat er ondertussen nog e.e.a (lees veel) is bijgekomen...

Mocht er nog plek over zijn dan ga ik ook graag weer mee ;D
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

michelidds

Lijkt me leuk als ik het kan inpassen en als er samen gereden kan worden. Wel zo leuk, want vanuit de Achterhoek is het best een eind.

NB Er staan voor de nazomer nog meer langere ritten op het programma: Besteleendenmeeting & 35 jaar Eendeëi, want de auto moet natuurlijk terug op 't nest.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

volkswouter

Er is mij een rit aangeboden en zodra er een datum bekend is en kan ga ik graag mee.

mctommi

Quote from: volkswouter on June 09, 2011, 08:09:32 AM
Er is mij een rit aangeboden en zodra er een datum bekend is en kan ga ik graag mee.

Da's mooi, kunnen we jou ook eens ontmoeten :-)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

ja van mij mag je ook met je vw komen wouter ik houd wel van oud duits staal :D

volkswouter

Ik zou wel willen ,maar kan helaas niet.
De één staat weer voor een jaar geschorst in de stalling en de andere staat in de wachtrij om serieus aangepakt te worden.

Timo

Ik heb al eens mijn neus over het raam afgeveegd en een keer met de DS club geweest. Maar ik grijp elke kans aan om weer te komen.
Per slot van rekening woon ik in de buurt. Wanneer gaan we?
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

2cvpieter


68cak

Dag Martijn,

Ik doe graag mee met mijn XS-30-43. Wanneer gaan we? Groeten, Hans


mctommi

Ja leuk, die wil ik ook weleens in het echt zien !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

68cak

Hoi Tom,

Kijk ik ook naar uit! Op de neus prijkt het originele grilletje dat ik van jou overnam. Staat hem mooi!

mctommi

Quote from: 68cak on September 07, 2011, 21:42:04 PM
Hoi Tom,

Kijk ik ook naar uit! Op de neus prijkt het originele grilletje dat ik van jou overnam. Staat hem mooi!

Heb vele jaren verzameld omdat verzamelen nou eenmaal mijn hobby was......ben al een jaar of vijf aan het uitverkopen en het is super leuk om altijd weer positieve reacties te krijgen van mensen die mijn spullen en auto's hebben gekocht. 90 % is heel goed terecht gekomen !
Besteed mijn tijd nu liever aan mijn 4 kinderen en mijn eerste kleinzoon. Maar uiteraard blijft de autohobby doorgaan al is het op een lager pitje.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

2cvpieter

hoe zit het eigenlijk met het bezoek aan dit prive musuem
lijkt mij erg leukl

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Heb net met Edwin gesproken en moet hem morgen terugbellen voor een definitieve afspraak in November.
Het zal een zondag middag of ochtend gaan worden zoals het er nu uitziet. Jullie horen binnenkort dus meer.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Tags: