News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
681 Guests, 0 Users

BE-73-10 / 7-VGZ-39

Started by CitroenAZU, March 24, 2010, 22:44:43 PM

Previous topic - Next topic

Valérie

Hey Geert: spurtje aan het trekken ? Ziet er absoluut degelijk uit en mooi strak. Zie dat dat nieuwe tussenschot óók perfect past. Hoop wel dat jouw AZU niet zo "breed gegroeid" is als op de laatste foto ... kan 'ie het hek niet meer uit ...  :) Succes met het schuren ... en schuren ... en ...
(P.S.: je weet toch dat je die zwarte (transport-)lak  er wèl af moet schuren hè ? En komende week een beetje rustig aan: 28*C + een tuinkas + schuren gaan moeilijk samen ... )
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

Geert

Ik heb vandaag het glas eens uit de berging gehaald en bekeken .
Volgens mij is mijn eend van Belgische makelij.
In het glas staat Jemeppe s/S  GR-V1 Belgium.

Ik ga verder met schuren....

't is een kwestie van geduld........

Bertje Beige


Ik weet niet of dat aan de hand van ramen te zeggen is, ik ken nl. ook Franse bestellers met Jemeppe ramen  ::)

mctommi

Voor zo ver ik weet maakten ze in België géén besteleenden zonder zijramen. Voornamelijk in Frankrijk. Maar in Spanje ook !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

"Alles" vandaag in de epoxy primer gespoten, helaas was de primer eerder op dan het plaatwerk.
Het spuiten ging erg goed ( verbaasde me) . Deze week even nog wat primer en harder halen en dan kunnen de motorkap en de beide kleppen en de achterdeurtjes nog gespoten worden.









't is een kwestie van geduld........

siemenazu

goed werk geert! maar is epoxy niet alleen voor kale, blanke delen?

azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Geert

Quote from: siemenazu on August 26, 2012, 20:14:59 PM
goed werk geert! maar is epoxy niet alleen voor kale, blanke delen?



Nee, deze niet, dat heb ik nog nagevraagd n.a.v. jouw opmerking een tijd geleden.
Deze primer kan over oude laklagen en blank staal. Dat staat ook op het informatieblad dat ik erbij gekregen heb.
't is een kwestie van geduld........

siemenazu

aahaa dan zal het wel goed wezen toch!
Ben benieuwd hoe hij straks is als ie klaar is!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

CitroenAZU

Prachtig Geert!

Nu gaat het opschieten en dit is het leuke werk!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

michelidds

Mooi werk Geert!
Inderdaad, het opbouwen is leuk werk. Veel plezier.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

björn


Geert

Quote from: michelidds on August 27, 2012, 12:36:22 PM
Mooi werk Geert!
Inderdaad, het opbouwen is leuk werk. Veel plezier.
Ja, daar verheug ik me op!  :)
Het schuren ben ik behoorlijk moe aan het worden, maar zal nog wat moeten schuren voordat de lak erop kan....
't is een kwestie van geduld........

Geert


"Een blauwtje gelopen !"Noemen ze dit geloof ik.





Nu nog het andere plaatwerk en straks nog polijsten..
Gaat lekker nu.
;D
't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

Ik ben heel benieuwd, ergens in Limburg klinkt veel te ver! Ik zou anders beslist even komen kijken!
Je zult wel niet klaar zijn voor eind september gok ik, het BEW zit er dus nog niet in!

Geert

't is een kwestie van geduld........

Tags: