News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
307 Guests, 0 Users

15e int. besteleendenmeeting

Started by CitroenAZU, March 07, 2014, 21:16:53 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Wat dacht je van klompen?   :)

Ik weet niet of Gert Jan komt?

MarcoAZU

#46
Edwin gaat de rondrit lijden (leiden), Martijn kom op met die route  :)

Ik koop wel weer wat kolen voor de BBQ (geen idee wat er nog staat van ons bij boer Leo  :)))

Verder heb ik ook de neiging om 2 kuub haardhout te bestellen en om dit jaar met een emmer ipv een pet rond te gaan dit jaar! Wie denkt daar anders over?

Groet,

Marco.

marcopr

Misschien heeft iemand nog een oude keuken met veel formica. Dat brandde vorig jaar ook geweldig :-\

MarcoAZU

Quote from: marcopr on September 19, 2014, 23:31:37 PM
Misschien heeft iemand nog een oude keuken met veel formica. Dat brandde vorig jaar ook geweldig :-\

Nou ja, dat bedoelde ik, allemaal een tientje lappen en doen?

We hebben heel veel mensen uitgenodigd (of ze ook komen is de vraag  ::)  ), je kunt het niet maken om het niet voorelkaar te hebben.

CitroenAZU

Heb de routes van Herman binnen!
Er is te kiezen uit een tocht van 45 minuten of 75 minuten. Dat is aan een ieder welke hij/zij wil gaan rijden.
Hij heeft voor iedereen de routes uitgetekend en gekopieerd, grote klasse!
Misschien zou Edwin ze dan willen bekijken zaterdag ochtend of er geen obstakels zijn zo op het laatste moment?

Vwb kampvuurhout, ik weet niet wat dat kost Marco?
Heb eigenlijk zoiets dat de meeting gratis en juist zo goedkoop mogelijk moet blijven, dat heeft zo zijn charme...
Als je met de emmer rond gaat wordt het meer een (on)vrijwillige bijdrage ;-)
Aan de andere kant vind ook ik dat er genoeg hout moet zijn voor de gasten...

Als iedereen wat brandhout zou meenemen....
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

#50
Ik kan ook vragen of boer Leo sponsort!

Vorig jaar was er ook bijna niemand met hout, voor 150,- euro heb je al heel veel.

Dit is de vijftiende, we hebben veel mensen uitgenodigd, dan mag je niet zonder hout zitten of natte keukenkastjes in de fik moeten steken  ??? toch!

Een gratis meeting, daar ben ik ook altijd voor geweest. Maar ik vind vast wel een paar arme sloebers (zoals wij) die wat bijdragen.

Rondrit, klasse van Herman!

MarcoAZU

Heb al een adres in de buurt, voor 150,- euro heb je drie kuub! Ik zeg doen!

Burik

Roberto Braam rijdt dit jaar weer met mij mee in de rondrit.
Vorig jaar is hij ook bij mij in de auto gestapt en dat heeft mij aan het denken gezet :o
Van de rit staan van diverse fotograven de foto,s op het net.
Nu viel mij op dat veel foto,s op elkaar lijken en dat en dat de ene vaak er op staat en de andere niet. Moeten we dit jaar niet eens wat gaan rouleren en misschien tussen een paar rotondes heen en terug rijden of over het industrieterrein gaan en de fotograven die meerijden aan de kant van de weg zetten? Hoe vaak krijg je de kans om zo,n berg eenden fatsoenlijk op de foto te zetten.
Hier moeten we wel wat mee doen.
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

MarcoAZU

Net met Leo gebeld, hij gaat bellen voor brandhout!

Tarieven zijn net als de voorgaande jaren:

5 euro p.p. per nacht, 5 euro per auto per nacht, dagjes mensen 5 euro!

CitroenAZU

Dat is mooi Marco, ik wilde serieus net voorstellen het via Leo te laten lopen die heeft wellicht nog wel een adresje voor goedkoop brandhout! Twee zielen een gedachte dus :-)

Ik zat nog te denken om voor de AZUische spelen een doos te nemen met twee gaten waar je handen in kunnen en dan op de tast een aantal besteleendonderdelen raden.

Peter, dit jaar krijg je bij vertrek een route beschrijving mee. Als je als een van de eerste vertrekt kun je een leuke plek zoeken langs de route zodat je op een strategisch punt alles voorbij ziet knorren en dus foto's kan maken...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on September 22, 2014, 23:20:28 PM
Dat is mooi Marco, ik wilde serieus net voorstellen het via Leo te laten lopen die heeft wellicht nog wel een adresje voor goedkoop brandhout! Twee zielen een gedachte dus :-)


Ja maar het moet wel gebeuren! Dat hout moet er wel zijn, en ik heb dan altijd zoiets van "laat mij het maar regelen, dan gebeurt het".
Maar denk eraan, het besteleendenweekend heeft geen organisatie, geen bestuur en dus moet je niet bij mij zijn  8) maar 't komt goed  8) en anders maar niet  :P

CitroenAZU

Nou ik heb zojuist vast een Azuisch spel gefabriceerd voor de zondag. 

Verder kreeg ik net de bevestiging dat Johan van het Letteratelier ook komt met zijn besteleend.
Dus als je nog specifieke stickers (bijv. luchtfilterstickers, bandenspanningsstickers, APK stickers of de type aanduiding Citroën 400 of Citroën 250 etc) nodig hebt die op je besteleend missen dan ben je bij hem aan het juiste adres!
Zie hier voor het assortiment;

www.letteratelier.com
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

CitroenAZU

Zijn er nog meer mensen die ideeen hebben om de Azuische spelen in te vullen dit jaar?
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Mensen, de ideeën en het organiseren kunnen niet alleen bij ons vandaan komen!

Het besteleendenweekend dat zijn WIJ!

MarcoAZU

Martijn! wil jij mij de routebeschrijving mailen? Edwin vraagt erom, hij wil zich voorbereiden!

Tags: