News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
169 Guests, 0 Users

Let op! Belangrijk! Service meeting! 31 oktober

Started by MarcoAZU, October 15, 2021, 00:00:00 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU


azurblade

Ha je bent op stoom   ::)

Enige service is aan te bevelen

MarcoAZU

Jip en Janneke 8) Alle ballen verzamelen, vol gas naar Medemblik zondag. Om Twee uur verzamelen. Wij, de organisatie, is er al eerder.  :-*

MarcoAZU

De luchtdruk is nu ongeveer 1000 hPa dat betekent slechter weer, Ik zet koffie en heb heet water. Er is ook soep en broodjes. Misschien niet voor iedereen geen idee hoeveel mensen er gaan komen. Ik steek een paar barbeques aan en een paar kachels. Als er te kort is dan halen we bij in de plaatselijke supermarkt.
Ik sta daar met twee vouwwagens.

azurblade

Druk op de ketel.

Samengevat...citroen meeting in Medemblik bij het stoomgemaal :)

https://m.youtube.com/watch?v=BfA-kynQd-o

MarcoAZU

(S)amen!  :o En we verkopen geen knollen voor Citroenen  :-*

MarcoAZU


MarcoAZU

Quote from: MarcoAZU on October 26, 2021, 23:14:46 PM
Ik heb genoten, ik zal een tipje van de (s)luier oplichten 8). Hij is geboren in het geel AC323. Oorspronkelijk was het een Belgische Service auto van de dealer. Later werd hij wit met rode letters, het geel is nog overduidelijk aanwezig.
Foto's van deze auto komen dit keer op mijn rekening😂😂. Vanochtend ritje Medemblik gedaan, wat een geweldige bak. Spartaans op de heenweg, liefdevol warm op de terugweg.
Terug bij de dealer in Schagen een Westfries onthaal, smijt die sleutels maar op tafel. De directeur is pleite! En gelijk heeft hij, er loopt een schrijvertje om de deur.
Buiten twee lachende zwarte Pieten in een blauwe Cactus, watt en half watt, daar ga ik zondag van vertellen!

Het recept is het zelfde als die van het Besteleendenweekend; BBQ vanaf 18.00! Museum is open tot 17.00 uur!
Bidden voor de gouden pot onderaan de regenboog!

MarcoAZU

Quote from: MarcoAZU on October 26, 2021, 23:14:46 PM
Ik heb genoten, ik zal een tipje van de (s)luier oplichten 8). Hij is geboren in het geel AC323. Oorspronkelijk was het een Belgische Service auto van de dealer. Later werd hij wit met rode letters, het geel is nog overduidelijk aanwezig.
Foto's van deze auto komen dit keer op mijn rekening😂😂. Vanochtend ritje Medemblik gedaan, wat een geweldige bak. Spartaans op de heenweg, liefdevol warm op de terugweg.
Terug bij de dealer in Schagen een Westfries onthaal, smijt die sleutels maar op tafel. De directeur is pleite! En gelijk heeft hij, er loopt een schrijvertje om de deur.
Buiten twee lachende zwarte Pieten in een blauwe Cactus, watt en half watt, daar ga ik zondag van vertellen!

Het recept is het zelfde als die van het Besteleendenweekend; BBQ vanaf 18.00! Museum is open tot 17.00 uur!
Bidden voor de gouden pot onderaan de regenboog!

MarcoAZU

Quote from: MarcoAZU on October 26, 2021, 23:14:46 PM
Ik heb genoten, ik zal een tipje van de (s)luier oplichten 8). Hij is geboren in het geel AC323. Oorspronkelijk was het een Belgische Service auto van de dealer. Later werd hij wit met rode letters, het geel is nog overduidelijk aanwezig.
Foto's van deze auto komen dit keer op mijn rekening😂😂. Vanochtend ritje Medemblik gedaan, wat een geweldige bak. Spartaans op de heenweg, liefdevol warm op de terugweg.
Terug bij de dealer in Schagen een Westfries onthaal, smijt die sleutels maar op tafel. De directeur is pleite! En gelijk heeft hij, er loopt een schrijvertje om de deur.
Buiten twee lachende zwarte Pieten in een blauwe Cactus, watt en half watt, daar ga ik zondag van vertellen!

Het recept is het zelfde als die van het Besteleendenweekend; BBQ vanaf 18.00! Museum is open tot 17.00 uur!
Bidden voor de gouden pot onderaan de regenboog!
Ik heb de sleutels in mijn zak, morgen 8 uur start ik! 8)

Hans 250

En hoe was de let op lekker belangrijk servies meeting? ;)
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

MarcoAZU


Hans 250

Dat zal, maar aangezien er wel meer mensen niet geweest zijn zou ik zeggen: Marco, deel het met ons allen hier op het forum! ;)
Foto's!
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

MarcoAZU


MarcoAZU

Omdat ik bij de schoorsteenpijp om 17.00 heb stilgehouden?

Tags: