News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
272 Guests, 0 Users

Te koop op Marktplaats.nl

Started by CitroenAZU, October 11, 2009, 10:49:14 AM

Previous topic - Next topic

siemenazu

dat bedoel ik!! ik heb ze al op voorraad staan
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

MarcoAZU

Ik heb ze gekocht !!!! Ik ga ze vanavond ophalen !!!

Alkmaar - Enkhuizen is te doen !!!

azurblade

Dat is inderdaad dichtbij huis en paar deurtjes op voorraad is niet verkeerd.


MarcoAZU

Nou al is het alleen maar omdat ze dan niet in verkeerde handen vallen!!! Voor je het weet kom je ze voor 300,- euro per set weer tegen op Citro Mobile!

siemenazu

ik heb hier ook een setje staan incl een hollands achterdeurtje. Kocht ik ook zo voor 5 tientjes meende ik!
Dit spul word alleen maar duurder!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

MarcoAZU

Nou ik heb de deurtjes opgehaald, toch een beetje jammer. Van puntgaaf was geen sprake, dat wil zeggen het rechter deurtje was dat wel (met het krukje erop), dat makeerde inderdaad niets. Het linker was niet geheel gaaf en eigenlijk zag je dat ook al op de foto's.
Ik kan ze meebrengen naar de BEM, ik heb er 75 euro's voor betaald!  Je ziet ze nergens !!!

azurblade

Op de 2cv marktplaats.
Koopje maar zo te lezen weer bult werk.


Te koop:

AK400 Origineel NL Kenteken bouwjaar 1971
Slechte staat en deels gedemonteerd.

Voor de liefhebber... €650

Voor info 06-29045450

mctommi

Interessant, welke zal het wezen ? BJ-32-67 ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

 nou die ziet er anders nog netjes uit Tom...uh op oude foto's van citromobile ;)

is vast en zeker een hoop werk misshien leuke combi met de ak400 laag op speurders.

mctommi

Quote from: azurblade on September 25, 2012, 22:57:22 PM
nou die ziet er anders nog netjes uit Tom...uh op oude foto's van citromobile ;)

is vast en zeker een hoop werk misshien leuke combi met de ak400 laag op speurders.

Nou 25 jaar geleden was het anders niet veel......Aelbrechtskade Rotterdam........

AK 400 laag ? Altijd leuk ! Enige besteleendtype dat nooit in mijn bezit is geweest, haha.......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

een bakkersgeit.... :o Zo reed de bakker vroeger vast niet rond  ;D

http://nl.kapaza.be/antwerpen/citroen-2-pk-67867487.htm

MarcoAZU

http://nl.kapaza.be/antwerpen/citroen-2-pk-67867487.htm
[/quote]

Durft er nog iemand opmerkingen te maken over mijn wieldoppen??  :o

Hij is wel gaaf! en vooral die kleur  ;)

Valérie

... en zou er nog het originele 4-blok in liggen ?   :D
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

björn

ja ik ;D
kleur niet mijn ding, top chop leuk maar jammer dat ze dit niet uit ventilatie klepje hebben gedaan.
nu heb je zo een groot vlak niks waar ooit en ventilatie klep zat.
velgen van opzij leuk achter lichten ook leuk.
dus ja ik zou hem best willen hebben maar dan in een andere kleur.

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: