News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
287 Guests, 1 User

Te koop op Marktplaats.nl

Started by CitroenAZU, October 11, 2009, 10:49:14 AM

Previous topic - Next topic

MartinAZU

Het hoogste bod is € 510,-
Dat is heeeeeel wat anders als 4000,- €     even de zonne-bril af  8)
Is een auto voor mensen met heel veel tijd en geduld, en geld zo'n € 4000,-   :D :D ;D
azu, azl3, ami6, panhard PL17

Francois

ehm, 1250 euro voor een hoop verkreukeld staal, lijkt me wat prijzig?

http://link.marktplaats.nl/583411246
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

Geert

Die heeft ook op LBC gestaan. En staat nu al voor zover ik weet voor de tweede keer op MP.
Heeeeel veeeeel werk!
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Quote from: Geert on August 11, 2012, 19:01:53 PM
Die heeft ook op LBC gestaan. En staat nu al voor zover ik weet voor de tweede keer op MP.
Heeeeel veeeeel werk!


Zéker weten een LBC auto, ik heb toen nog de opmerking gemaakt; "strijkijzer bijgeleverd". Leuk exemplaar voor in de tuin ! Alle bruikbare delen eraf en één laten worden met de braamstruiken.........
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Inderdaad een LBC azutje die toen voor een fractie van de vraagprijs te koop stond en toen al moeilijk verkoopbaar bleek. Leuk om een dans son jus azu van te maken maar dan moet er nog het eea aan plaatwerk bijgezocht worden en zoals tom al aangaf 'gestreken' worden. De wielkast binnen zit goed in elkaar :S

mctommi

Vraag me af hoe het met de bestuurder afgelopen is, als je dat stuurwiel ziet......

Overigens staat het me bij dat de vraagprijs op LBC ook vrij hoog was voor zo'n kraakbak ! Zeker niet een fractie van die 1250......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

hopelijk heeft de bestuurder het overleeft en schijnbaar zo gehecht aan het karretje dat hij of zij hem jaren lang heeft opgeslagen.
Vraagprijs op LBC was in het begin inderdaad hoog maar zakte al snel naar meen 500 euries en stond in het noorden van frankrijk dus voor deze handelaar een leuk gokje. Hopelijk vind ie er een nieuwe eigenaar voor. Leuk ding maar gezien de hoeveeelheid werk aardig aan de prijs

mctommi

Meer een AZU om weg te zetten voor als er helemaal NIKS meer te vinden is in Frankrijk en het dan nog eens proberen !

Denk niet dat het zo heel lang meer gaat duren voor Frankrijk "leeg" is, er is nu grote opruimwoede. Over een paar jaar komen er alleen nog auto's uit de schuur van liefhebbers die er geen tijd meer voor hebben en hun "juweel" toch maar verkopen. (Ik ken de situatie :P)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

aaah een stuk hout en een hamer moet je ver mee kunnen komen!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

azurblade

....nou er is meer nodig dan wat hameren. kwam gisteren een filmpje tegen van de bewuste azu.

http://www.youtube.com/watch?v=bTOvxD_glE8

björn

dit is een leuk onderdelen bak voor rat look azu die niet compleet is.

azurblade

jammer van de schade maar anders inderdaad een leuke ratlooker of voor onderdelen.

MarcoAZU

Geweldig, wat een film! Die besteleend daar zie ik ook geen restauratie heil in, maar die film kwam met de muziek hier keihard binnen  :D Fantastisch!!!

siemenazu

azu beige
azu blauw
ak400 oranje

björn

als ik de tekst zo lees, iemand die er geen verstand van heeft.
dus sla je slag

Tags: