News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
313 Guests, 0 Users

BE-73-10 / 7-VGZ-39

Started by CitroenAZU, March 24, 2010, 22:44:43 PM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

Zo dat is leuk Geert, de kroon op al je werk!


Heel veel plezier nu met de mooie AZU!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Valérie

Gewéldig ! En nou de "show-bink" gaan uithangen; het weer wil langzaamaan al meewerken dus nix houd je tegen ! Geniet ze !
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

björn


Geert

Ik heb vandaag heerlijk met de eend rondgetoerd .
Geweldig . ;D
Helaas ben ik ook een paar asoos tegengekomen met dikke SUV's die denken bij zichzelf :"Flikker jij maar op met je stomme eend!". :o
Maar verder ......... Relaxed Man! ;D
't is een kwestie van geduld........

azurblade

Goed bezig Geert! Lekker genieten van azutje en laat je niet afleiden door die gekken in hun SUV's. Misschien is dat de volgende klus en aanvulling op je azu een knoepert van een luchthoorn ;)

Geert

Eendenbezoek gehad :
Twee weken geleden was mijn broer op bezoek met zijn berline:

Eenden bezoek by geert1953, on Flickr
't is een kwestie van geduld........

Geert

Helaas heb ik niet veel tijd momenteel, dus rij ik niet vaak in de eend, één of twee keer per week een ritje naar het dorp of een klant.
Maar het is echt wel genieten, maar ook wennen! Ik rij normaal in een MB Sprinter .
Heb dan dus meer overzicht over het verkeer  en veel meer power .
Nog even en mijn werk laat me weer wat meer vrije tijd toe , dan ga ik wat langere ritten maken.
Nog even wachten op nieuwe elastieken voor de stoelen, ik kreeg een tip dat die van Burton beter waren dan andere. Ik heb ze nu van Citroparts, maar die vallen tegen. Ik heb er al verschillende moeten vervangen.
Iemand nog een suggestie?
Dat idee van dat zitkussen , wat ik eerder op dit forum gelezen heb bevalt me ook niet echt.
't is een kwestie van geduld........

engbokho

Er is (helaas) maar een goed elastiek en dat zijn de elastieken van Cassis.
Heb in de garage vele merken vorbij zien komen, en kan je uit ervaring vertellen dat die van Cassis echt de besten zijn.
(helemaal in combinatie met hun plastic vervangers voor de jute matjes)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Geert

#323
Citroparts vertegenwoordigt Cassis in België en Nederland. Dat zie je ook aan de verpakking van de onderdelen.
Maar toch ; ze knappen voor en na bijna allemaal ! En met mijn 75 kg ben ik toch echt niet te zwaar zou je zo zeggen!
't is een kwestie van geduld........

Jeroen AK

Dat heb ik inderdaad ook.
Bij Burton elastieken heb ik er 'minder' last van maar ze knappen ook zo nu en dan...
AK rolt weer vrolijk in het rond

Geert

Oh, gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was met dat probleem .
Vreemd dat zelfs CitroParts ( Cassis ) geen goede elastieken verkoopt >
't is een kwestie van geduld........

RCUPPER

En waarom vergeet iedereen der Franzose? Ik mag mijzelf een bourgondische Limburger noemen en toch knapt er niks..

http://www.franzose.de/de/Home/
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

azurblade

In mijn HY zitten rubbers van citropieces.
Had altijd het idee dat iedere aanbieder de rubber van dezelfde fabrikant betrok maar er zit dus schijnbaar kwaliteitsverschil in.

Geert

Nou, ik probeer Burton, is dat niks kan ik altijd nog bij der Franzose .
Soort van qualiteits-onderzoek  ;D
't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

tja ik weet het niet hoor, de 100 kg passeer ik al 25 jaar  ::) maar in de afgelopen 10 jaar is er bij mij maar één rubbertje gebroken :D

Tags: