News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
324 Guests, 0 Users

BE-73-10 / 7-VGZ-39

Started by CitroenAZU, March 24, 2010, 22:44:43 PM

Previous topic - Next topic

Geert

Bedankt voor jullie complimenten.
't is een kwestie van geduld........

björn

wow geert gefeliciteerd.
ik krijg weer kriebels door allerlij omstandigheden niks geddan aan de mijne.

voor je logo hier in hilversum rijd een ak 400 rond die reclame pestikeringen doet.
ben hun naam ff kwijt. misschien weet iemand hier wie ik bedoel.
ze stonden afgelopenjaar op citromobile.

mctommi

Even geduld, op 4/5 Mei is het wéér Citromobile ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Bertje Beige

Het Letteratelier? http://www.letteratelier.com/ dat is een prima adres, hebben ook leuke citroen stickers.

Valérie

Bij ons "in ut durrep" hebben we óók een heel professioneel beletterings-bedrijf http://www.vlemmix-belettering.nl/ maar ik denk dat Geert in zo'n "wereld-city" als Venray - waar hij vlakbij woont - óók wel aan z'n trekken komt !
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

Geert

Alles doet het !
Motor loopt als een naaimachientje .
Volgende week even bellen voor de APK! Maar als het dan nog slecht weer is wacht ik nog even, geen zout in mijn chassis!
Dan kan ik deze zomer nog wat aan de lak doen.
Het letteratelier ken ik , ik heb bij Johan een paar onderdelen voor mijn AZU gekocht en natuurlijk de stickers die er op horen.
't is een kwestie van geduld........

Geert

Even een vraagje waar ik nu op stuit:
De voordeuren, waar moeten die op sluiten?
Moet de schuif ( sluiting) van de deur in dat uitsparinkje in de stijl vallen, of aan de binnenkant van de deurstijl?
Ik ben vandaag nog wat kleinigheden aan de eend aan het doen, morgen verder, want maandag gaat ie naar de garage voor de APK. Tevens laat ik dan de sporing stellen en de koplampen goed afstellen en alles even nakijken, het is tenslotte de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb.
Iemand een idee over dat sluiten van de deuren?
Het is het oude type sluiting!
't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

Helemaal aan de binnenkant! Andere nokje is extra veiligheid! Ik heb er extra vulplaatjes tussen zitten meen ik.

Veel plezier bij de APK! Geeft heel veel voldoening als je na zo veel werk en toewijding APK krijgt!

Ik kreeg het destijds niet in één keer, ik bleek bij de APK keuring van de RDW Engelse koplampen met een verkeerd lichtbeeld te hebben (geloven doe ik het nog steeds niet maar fijn, een uur later was ik er door!)

Geert

APK schiet niet erg op !
De monteur van de garage die ervaring heeft met "oude"auto's is ziek, en die jonge knullen laat ik  er niet aan.
Dus maar even afwachten. Helaas, het is niet anders  :(
't is een kwestie van geduld........

Valérie

"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

mctommi

Quote from: Geert on March 05, 2013, 19:21:39 PM
APK schiet niet erg op !
De monteur van de garage die ervaring heeft met "oude"auto's is ziek, en die jonge knullen laat ik  er niet aan.
Dus maar even afwachten. Helaas, het is niet anders  :(


Dat is heel verstandig Geert..........een keurmeester die "er verstand van heeft" is wel heel prettig, scheelt weer onnozele discussies :(
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

#281
Quote from: mctommi on March 08, 2013, 11:12:45 AM
Quote from: Geert on March 05, 2013, 19:21:39 PM
APK schiet niet erg op !
De monteur van de garage die ervaring heeft met "oude"auto's is ziek, en die jonge knullen laat ik  er niet aan.
Dus maar even afwachten. Helaas, het is niet anders  :(


Dat is heel verstandig Geert..........een keurmeester die "er verstand van heeft" is wel heel prettig, scheelt weer onnozele discussies :(

Maar het duurt intussen wel erg lang en ik wil RIJDEN!
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Quote from: Geert on March 08, 2013, 12:07:17 PM
Quote from: mctommi on March 08, 2013, 11:12:45 AM
Quote from: Geert on March 05, 2013, 19:21:39 PM
APK schiet niet erg op !
De monteur van de garage die ervaring heeft met "oude"auto's is ziek, en die jonge knullen laat ik  er niet aan.
Dus maar even afwachten. Helaas, het is niet anders  :(


Dat is heel verstandig Geert..........een keurmeester die "er verstand van heeft" is wel heel prettig, scheelt weer onnozele discussies :(

Maar het duurt intussen wel erg lang en ik wil RIJEN!

Rijen ? Daar zit een RDW station, daar kan je ook APK laten doen :P :P :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Quote from: mctommi on March 08, 2013, 12:38:51 PM





Rijen ? Daar zit een RDW station, daar kan je ook APK laten doen :P :P :P

Oh,oh, wat zij n we weer uitgeslapen vandaag .  ;)
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: