News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
376 Guests, 1 User

rubberen strip

Started by siemenazu, July 17, 2011, 00:55:42 AM

Previous topic - Next topic

siemenazu

Een van mijn besteleenden mist de grijze strip die boven zit tegen het dak aan zit. Hij zit tussen het bolle dak en de laadbak om de flensrand heen . Ik heb nu namelijk binnen verlichting erin maar het kabelt hangt er nu wat raar bij.

Wie heeft er nog zo'n strip liggen?
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Zal voor je kijken.....in principe zou ik die strip moeten hebben na het slopen van de nodige besteleenden, maar waaaaaarrrrrrr ???
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

afdelling interieur onder de R ;D

mctommi

Zou willen dat ik zo'n georganiseerd magazijn had !!!
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

azu beige
azu blauw
ak400 oranje

azurblade

...volgens mijn zitten die strips ook op een acadiane.
Heb laatst een koets helemaal gestript en daar dat ook een grijze strip bij. Als ik weer in noorden ben kijk ik voor je.

siemenazu

azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Ben 5 weken uit de roulatie geweest met een gekneusde rib (dat doet AUUUUUUUUUU) dus ook niet meer in mijn voormalig pand geweest, heb vast nog wel zo'n strip liggen daar...
Komend weekend weer daarheen als alles meezit !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Tom heeft ze vast liggen met zo'n grote (voormalige) verzameling :)
Ik weet niet of ik nog voor de besteleendenmeeting in het noorden kom maar ook ik zal eens even koekeloeren in de kratten.

siemenazu

azu beige
azu blauw
ak400 oranje

azurblade

Volgende week ben ik het noorden dus zal even voor je kijken. Als ik er 1 vind neem ik hem voor je mee.

Tags: