News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
364 Guests, 0 Users

spiegels

Started by gerard560, May 25, 2011, 22:25:33 PM

Previous topic - Next topic

gerard560

heeft er iemand nog een mooi setje buitenspiegels liggen

mvg gerard

mctommi

Gezien het bijzondere karakter van jouw "creatie" lijkt me een setje verchroomde spiegels op de voorspatborden wel wat......
En als ik die zwarte wielen zie.........een setje zwaar glimmende wieldoppen......of draaf ik nu door in mijn fantasie ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

gerard560

Tom wat ik heb begrepen zijn wieldoppen op een besteleend toch
een beetje not don  ;D Achterwielen liggen bij de bandenboer voor brede banden


gr gerard

mctommi

Quote from: gerard560 on May 26, 2011, 06:49:16 AM
Tom wat ik heb begrepen zijn wieldoppen op een besteleend toch
een beetje not don  ;D Achterwielen liggen bij de bandenboer voor brede banden


gr gerard

Ja, bij een orzjinele besteleend vind ik het maar niks, maar jouw gepimpte AK400 ultra-laag kan dat wel hebben toch ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...of van die retrospiegeltjes aan het voorste beugeltje van het klapraampje.
Je ziet er vast geen 'piep' in maar past mogelijk goed bij de rest en het karakter van deze loooow ak200.
Zolang het maar iet van die aftermarked spiegeltjes wordenmet dat heerlijke verchromede plastic.. ;)

mctommi

Aftermarket spiegels holderoverop.........
Mijn CX break lijkwagen had zwart plestik spiegels van de Halfords of zo.....je kon er amper mee achteruit kijken......
Vervangen door zwaar verchroomde CX Pallas spiegels, DAT staat pas kek !!!
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: