News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
284 Guests, 0 Users

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

Azutje lijkt niet gek. Jammer van de afgezaagd beugels maar die zijn er wel weer aan te fabrieken.
Tom kan de aanhanger weer gereed maken ;)

mctommi

#961
Zal lastig gaan, de bak zit erop en ligt vol met "oud ijzer" dat naar Frankrijk moet :(
En de BX (trekauto) is ook al maanden kaduuk.........staat er weer eens wat leuks, kan ik niet, huhuhu

Hij is trouwens alweer weg ook, probleem opgelost ;)
Ze staan echt in de rij voor besteleenden tegenwoordig. Ik hoorde dat Duitsers er ook GEK op zijn.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Als ik zo rijk zou zijn als Tom, zou ik deze direct kopen :
http://www.leboncoin.fr/voitures/548459362.htm?ca=12_s
:P :P :P
Nog even een motor erbij zoeken:
http://www.leboncoin.fr/voitures/548285803.htm?ca=12_s

't is een kwestie van geduld........

marcopr


Geert

Quote from: marcopr on October 09, 2013, 23:30:59 PM
AU heet zoiets :P :P
O, is dat nou een AU? Ik dacht dat het een Daf 44 automatic was .
't is een kwestie van geduld........

azurblade

Whaa zag die AU vanochtend ook staan. Die wil ik wel aan mijn collectie toevoegen...'fair offre'...hmm vast een fransman die de hoofdprijs vraagt.

Ik heb genoeg 9pk onderdelen om hem weer origineel te maken dus kom maar door met die AU ;)

marcopr

Hij ziet er helemaal niet slecht uit. Faire offre is gewoon een eerlijk bod voor een restaureerbare oude besteller. Het is geen heel oude AU. Dus qua koets, chassis en wielophanging niet veel anders dan AZU's tot juli 57.

engbokho

Wat dacht je van oud type deuren (meccano) spatborden,velgen met andere rand, andere tank, misschien nog andere achterzijde etc etc
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

marcopr

In 1952 nog steeds?
Het wagentje wordt steeds leuker.
Wie o wie?

mctommi

Voor mij geen 375CC....heb er niks nada noppes van.....vandaar dat mijn A en AU niet meer van mij zijn :)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Zo te zien zijn deurtjes inderdaad nog van het mecanno type. Spatborden waar de motorkapsteunen op vast zitten en 9pk cilinders zijn al keer vervangen. Achtervelgen sowieso. Dat heb ik nog wel liggen. Kijken of de Fransman los komt.
Weet er nog één te staan die jaar jonger is en origineler maar zo'n oudje is wel gaaf.


azurblade

Er is iemand die heeft een fair bod gedaan blijkbaar want het AUtje is niet meer te zien op leboncoin.
Iemand van hier de gelukkige?

mctommi

Duimen maar......die Fransen weten toch niet voor hun eigen erfgoed te zorgen......hahahaha
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

marcopr

Jammer azurblade, het is een leuk wagentje.

azurblade

Zeker volgende keer beter.

Dit is volgens mij een vroeg posteendje geweest.

http://www.leboncoin.fr/voitures/549643755.htm?ca=17_s

Tags: