News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
274 Guests, 0 Users

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

QuoteJullie mogen hem vast wel op de oprit zetten dan zet ik hem wel binnen.

Wees er wel voorzichtig mee ;)


Gaat snel daar op leboncoin. Stond eind van de middag een dans son jus azu uit 1960 op. Is al verwijderd, iemand van hier?


siemenazu

ja mooi! we zagen hem gisteravond op de site!
en toen kriebelte het wel even heel hevig om te bellen!
maarja om nog nou meer auto´s erbij te hebben werk ook niet geloof ik............
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Sjonge, wat is dat toch met die Glacauto's.........ooit waren ze zeldzaam als AZU-L's en AK-L's......maar nu komen ze en masse tevoorschijn ! Geen geld anno 2012 ook.......

Gelukkig ben ik gestopt met verzamelen, hahaha.......

Maar als er ooit nog eentje opduikt met een lange zijruit met daarin schuifruitjes en een groen strookje glas erboven voor een klein prijsje, dan weet ik niet of ik me kan bedwingen, want die versie vind ik wel errug leuk; slechts tweemaal gezien in F, een AK en een AZU (in Parijs 1986).
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

geweldig azutje. Is dat een met bankje achterin of enkel een ruitjes ala glace erin. Het is dat mij frans zo slecht is ;)

siemen gewoon de techniek uit je azam lepelen en in deze azu hangen ;)

azurblade


mctommi

Klein prijsje....geen CG, dat is jammer.....
Ze ruimen echt alles op die Fransen anno 2012.
Maar ja; vijftig jaar oud, dan kan je verwachten dat je wat maandjes bezig bent voor het weer soort van rijdend is.
Ook weer in de buurt van mijn Franse huis........als ik geld had begon ik een besteleend winkel daar ;-) Plek zat onder dak !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Ach...het is wel een AK.....klein prijsje veel werk, niet zo heel ver van NL en WEL een carte grise......sla uw slag :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...nu in prijs verhoogd volgens mij ;)

Het cabinedak aan de binnenzijde is in ieder geval goed  ;D

Francois

Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

azurblade

mooie spot, ophalen geel rolleren en rijden :)

azurblade


mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.


azurblade

Een droom azu, technisch goed en dans son jus uiterlijk, alleen wel even sparen:

http://www.leboncoin.fr/voitures/294673976.htm?ca=6_s

Tags: