News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
267 Guests, 1 User

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

vVerzendkosten zijn nog schappelijk volgens mij. Het is niet dik alleen is het stuk wel breed  :-[. Geloof dat la poste 100x50x50 standaard maten waren en ca. 20 a 30 euro rekenen.

Ik heb zelf een dans son jus HY achterklep in optie staan...ben benieuwd wat daar de verzendkosten van zijn.

mctommi

20 a 30 euro verzendkosten voor een stukkie blik........nou dat is me wat te gek hoor.........
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn


Geert

't is een kwestie van geduld........

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: Geert on January 31, 2012, 17:03:39 PM
Veel werk, weinig geld :
http://www.leboncoin.fr/voitures/281443952.htm?ca=12_s

Gelukkig wel mèt carte grise.........helaas; ik heb geen AK chassis meer in voorraad :(
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.


Francois

wauw, die eerste. fantastisch!
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

azurblade


Geert

#534
Die post-eend staat al langer te koop, vraag me af waarom dat die nog niet verkocht is, zal wel erg slecht zijn.
Die glace auto lijkt me een eerlijke auto, naar de advertentie te oordelen en als die werkelijk zo goed is, kun je beter zo'n auto kopen , dan er eentje opknappen, is even duur.
Maar minder leuk.
't is een kwestie van geduld........

azurblade

De postazu staat er inderdaad wat langer op. Mogelijk speelt de afstand ook mee gezien dit azutje wel erg zuidelijk staat in bordeaux.
Misschien wat om Tom er langs te sturen als hij onderweg is naar Pau ;)

Vraag me overigens af of het een la poste eend is. Waren die azutjes toen niet donkergroen met gele letters aan de zijkanten? Ondanks de kleur wel een leuke wannehave :)

engbokho

ik heb vroeger (1986) ook al eens gele ribbel La Poste eendjes gezien, dus kan best origineel zijn.
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

Dan is het best bijzonder zo'n bewaart gebleven la poste besteller :)
En het regent momenteel weer Azu's op leboncoin. Allemaal vroege exemplaren met de deurtjes verkeerd om. De fransen hebben opruimdrang volgens mij

mctommi

Quote from: engbokho on February 16, 2012, 15:47:45 PM
ik heb vroeger (1986) ook al eens gele ribbel La Poste eendjes gezien, dus kan best origineel zijn.

Ik heb ze nooit gezien in die tijd, vanaf 1986 elk jaar 3 of 4 keer naar F. Maar het zou me niks verbazen als die groene ribbelkapexemplaren overgespoten zijn toen geel de bedrijfskleur werd. Mijn Ex-posteendje van 1962 is immers al geel d'origine !
Lijkt me wel tof; een ribbelkap-posteend en dan in donkergroen restaureren !
Maar IK doe het niet, mijn rug doet zo al "AU", hehehe :P

Inderdaad; die posteend staat te koop vlakbij mijn nederzetting in de Gers. Ben daar eind Juni weer als planning doorgaat ! Jullie mogen hem vast wel op de oprit zetten dan zet ik hem wel binnen. Overigens zullen mijn ouders er vóór die tijd zijn, dus eerder is ook mogelijk ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: Geert on February 16, 2012, 08:35:59 AM
Die post-eend staat al langer te koop, vraag me af waarom dat die nog niet verkocht is, zal wel erg slecht zijn.
Die glace auto lijkt me een eerlijke auto, naar de advertentie te oordelen en als die werkelijk zo goed is, kun je beter zo'n auto kopen , dan er eentje opknappen, is even duur.
Maar minder leuk.

Die Glaceauto heb ik ook al eerder te koop zien staan op Le Bon Coin voor dat bedrag !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: