News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
268 Guests, 0 Users

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

gerard560


Geert

Van harte Tom,
Hebben jouw kind(eren) ook interesse in 2CVtjes, dan bestaat er nog hoop dat de volgende generatie jouw erfenis zo dadelijk doorgeeft.
Rijden er over 100 jaar nog (bestel)eendjes rond! ;D
't is een kwestie van geduld........

Sjoerd


björn

gefelicteerd old-mctommi!
ik weet sins 15 maanden wat het is om vader te zijn en zie hoe de opa's er ook van geniet hun eerste klein kind.
maar weet ook uit vrienden kring hoe snel het over kan zijn. RIP E.List.
hij heeft er een jaar van mogen genieten zijn eerste 2 klein kids.

azurblade


Tom van harte gefeliciteerd! Binnenkort dan toch maar de AZU-L aanpakken om zondags met de kleinkinderen te toeren ;)

mctommi

Dank voor de felicitaties, heren :-)

Weet niet of de besteleendliefde overgeërfd wordt, de jongste lag in een deuk toen ze de de posteend voor het eerst zag en noemt hem "die kleine auto", haha.
De nieuwbakken moeder rijdt echter in een grote zwarte doos waar "Fiat Doblo" op staat ;-)

En ja.....inderdaad maar snel de AZU-L tot leven wekken, want daar kunnen tenminste kinderen in vervoerd worden, Azurblade !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967


mctommi

Interessante besteleenden Björn !
Beetje erg duur die Glacauto, maar wel zeldzaam, al vind ik die twee zijramen niet erg fraai.
Die oude AK400 met blauw dashboard is ook errug leuk.......
Het is maar goed dat ik niet meer verzamel anno 2011, want anders had ik mijn franse pand helemaal vol kunnen douwen met heel erg leuke besteleenden !

@Citroenazu Dank je  ;D
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.


azurblade

Leuke spots weer björn!

Die eerdere gele ex-posteend die je spotte is in prijs verlaagd van 1200 naar 800 dus wordt steeds interessanter ;)
Deuren achterzijde zijn wel aan vervanging toe evenals de bodemplaatjes.

Voor mij stond hij net iets maar voor degene die er om wat voor reden dan ook langsrijden leuke besteller :)

azurblade

Quote from: azurblade on March 01, 2011, 14:54:46 PM
Leuke spots weer björn!

Die eerdere gele ex-posteend die je spotte is in prijs verlaagd van 1200 naar 800 dus wordt steeds interessanter ;)
Deuren achterzijde zijn wel aan vervanging toe evenals de bodemplaatjes.

Voor mij stond hij net iets maar voor degene die er om wat voor reden dan ook langsrijden leuke besteller :)

Deze: http://www.leboncoin.fr/voitures/176654415.htm?ca=15_s

azurblade

Helaas zonder carte gris, maar zo op de foto's te zien een goede basis:

http://www.leboncoin.fr/voitures/180374212.htm?ca=17_s

mctommi

#163
Quote from: azurblade on March 02, 2011, 14:48:41 PM
Helaas zonder carte gris, maar zo op de foto's te zien een goede basis:

http://www.leboncoin.fr/voitures/180374212.htm?ca=17_s

Als dat origineel is, is het héél bijzonder, dan is het een late 64-er met later type voorportieren.
Die voorportieren met DIE neus is maar kort gemaakt. Als ik nog verzamelde zou ik hem gelijk gaan halen, haha !!!
Wat ik hier in de boeken vind; December 1964, les portes s'ouvrent d'arrière en avant sur tous les modèles....
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Heb ik zowaar een zeldzaam stukje azu geschiedenis gespot ;)

en zoals je aangeeft als er pas in december 64 van deuren gewisseld werd dan is het echt één van de eerste met die deuren. De azu ziet er op de foto's behalve een gedeukte voorbumper en voorscherm niet slecht en uitgeleefd uit. Achterbalk en binnenbak zijn netjes. Uiteraard doet een likje franse plamuur en een druppel verf wonderen maar eerste indruk is goed ;)

Wie haalt haar op?


Tags: