News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
278 Guests, 0 Users

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Quote from: MarcoAZU on December 09, 2015, 11:45:58 AM
Quote from: RCUPPER on December 09, 2015, 11:06:30 AM
Hij heeft nu al zowel met het hoge noorden als het diepe zuiden ruzie.. hoelaat kunnen we aanschuiven?

Sudderlapjes hebben lange voorbereidingstijd  8) Morgenavond kan! Mijn "museum" is open. Aanschuiven bij inschrijving  ;D ;D

Sudderlapjes staan al op het vuur  :o Inschrijvingen heb ik nog niet  ???

MarcoAZU

Nog een tipje van de sluier  8) :

CT februari 2016  :)

Worden het gestoofde peertjes met roomijs toe ?

Grote mannen maken geen ruzie, heb ik recent geleerd van iemand wie ik heb gekend!

Hans 250

Ruzie? nou dat kan natuurlijk nooit aangezien ik elk jaar koffie van jou krijg Marco! En technisch gezien woon jij ook in Noord Nederland dus praat je ook over jezelf, dwars mannetje! ;)
Enne, als je dit nou eens voor mij en Rcupper maakt op de BEM volgend jaar dan mag je de bak gratis komen halen.
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Hans 250

Zag ik nu pas!  :o Neem je wel even die keveraccesoires voor de koplampen mee naar de BEM. Sla ik ze gratis en voor niks aan vlokken en daarna op de brandstapel. Zou ik ze eerst wel even loshalen van de mooie wagen...
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

RCUPPER

Quote from: Hans 250 on December 09, 2015, 20:57:16 PM
Ruzie? nou dat kan natuurlijk nooit aangezien ik elk jaar koffie van jou krijg Marco! En technisch gezien woon jij ook in Noord Nederland dus praat je ook over jezelf, dwars mannetje! ;)
Enne, als je dit nou eens voor mij en Rcupper maakt op de BEM volgend jaar dan mag je de bak gratis komen halen.

Zolang hij het dessert maar niet vergeet! Veel plezier met de nieuwe aanwinst!  (Tijd voor een topic?)
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Quote from: Hans 250 on December 09, 2015, 20:57:16 PM
Ruzie? nou dat kan natuurlijk nooit aangezien ik elk jaar koffie van jou krijg Marco! En technisch gezien woon jij ook in Noord Nederland dus praat je ook over jezelf, dwars mannetje! ;)
Enne, als je dit nou eens voor mij en Rcupper maakt op de BEM volgend jaar dan mag je de bak gratis komen halen.

Ik woon technisch gezien in het westen. Het verhaal van de West Friezen en de slag om West Friesland bij het dorpje Vrone is gruwelijk! Het dorp heet nu Sint Pancras en laat ik daar wonen  :)
Geen rode kool met sudderlapjes morgen dus?
Heb ik geen koffie gemaakt voor Rcupper? Ik dacht toch serieus dat iedereen gehad had, ik heb ook van iemand Groninger koek gehad.
En de ruzie nam ik ook niet serieus hoor ??? of eh... ? Mis ik een deel  8)
Dat IK dwars ben weten ze in HEEL West Friesland  8)

MarcoAZU

Quote from: RCUPPER on December 09, 2015, 21:57:51 PM
Quote from: Hans 250 on December 09, 2015, 20:57:16 PM
Ruzie? nou dat kan natuurlijk nooit aangezien ik elk jaar koffie van jou krijg Marco! En technisch gezien woon jij ook in Noord Nederland dus praat je ook over jezelf, dwars mannetje! ;)
Enne, als je dit nou eens voor mij en Rcupper maakt op de BEM volgend jaar dan mag je de bak gratis komen halen.

Zolang hij het dessert maar niet vergeet! Veel plezier met de nieuwe aanwinst!  (Tijd voor een topic?)
Tja natuurlijk krijgt deze auto een topic, er heeft al iemand een fototoestel ingepakt !

MarcoAZU

#1087
Quote from: Hans 250 on December 09, 2015, 21:29:13 PM
Zag ik nu pas!  :o Neem je wel even die keveraccesoires voor de koplampen mee naar de BEM. Sla ik ze gratis en voor niks aan vlokken en daarna op de brandstapel. Zou ik ze eerst wel even loshalen van de mooie wagen...
Ho wacht effe, die zijn er al af, natuurlijk! Die gaan op marktplaats, op zeker, daar gaat iemand op bieden  :-* er zitten zelfs halogeen lampjes in.

Bertje Beige

Ik ben nog nooit bij Edwin Groen binnen geweest, dus ik zou dan ook heel graag mee willen :)

MarcoAZU

Hij is nu druk bezig met een andere locatie. Het recente bezoek van een andere club is niet zo goed gevallen, ik weet van zeer nabij dat hij niet zo snel meer op kijkers zit te wachten  :( :(

Bertje Beige

Ik kan me dat wel voorstellen, er zullen helaas altijd mensen zijn die "misbruik" maken van het feit dat ze onderdeel van een groep zijn en dat Edwin alleen is en daardoor niet alles en iedereen in de gaten kan houden.
Dit is tenminste het beeld wat ik heb na het bekijken van You tube filmpjes.
Hopelijk word de collectie wel toegankelijk want ik zou daar dolgraag eens rond dwalen en dan van elke auto het verhaal willen lezen, heerlijk :P

Ad AZU

bezoekje bij Edwin staat nog op mijn bucket-list.
wat ontzettend misselijk als mensen misbruik van zijn vertrouwen maken, op welke manier dan ook.
bah  zij verpesten het dan weer voor heel veel andere mensen.

MarcoAZU

Quote from: Ad AZU on December 13, 2015, 10:54:29 AM
bezoekje bij Edwin staat nog op mijn bucket-list.
wat ontzettend misselijk als mensen misbruik van zijn vertrouwen maken, op welke manier dan ook.
bah  zij verpesten het dan weer voor heel veel andere mensen.

Zo erg is het nou ook weer niet, Edwin z'n ruimte is gewoon niet geschikt voor (veel) publiek!

AZU-1965

AZU A 1965 - Mehari 1969

Hans 250

Een zeldzame 400 met wieldoppen ;)
Volgens mij is die jaren 70 fietsendrager wel behoorlijk zeldzaam aan het worden...

http://www.leboncoin.fr/voitures/896467079.htm?ca=1_s
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Tags: