News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
346 Guests, 0 Users

besteleend plaatwerk

Started by björn, September 08, 2009, 21:49:59 PM

Previous topic - Next topic

björn

ik weet je hoort geen reclame te maken maar toch voor de besteleend is het al moielijk genoeg spul te vinden dus
bij chateu deuce in beesd ligt nog het 1 en ander aan plaatwerk
zoals bodem plaatjes NOS
en nog meer
dus weten jullie its bij een eenden boer of particulier
post het hier
ik hoop dat dit gewardeerd word door de oprichters

CitroenAZU

Ha Bjorn,

Ik heb er vooralsnog geen probleem mee.
Zo lang het geen overdreven positieve of negatieve reclame is voor een eendenboer.
Ik begreep dat Boudewijn eea mee zou nemen naar de besteleendmeeting.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

björn

kijk das leuk
ja mijn opzet is ook zo geen nega of postieve shit
maar wie heeft wat en waar
ik ben ook vaak lang wezen zoeken naar spul

volkswouter

Martijn geen sponsor gelden aannemen en de site lekker onafhankelijk houden! ;)

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

2cvpieter

bij ruigrok hebben ze nieuwe achter schermen brede ribbel voor een azu 250
het plaatwerk heeft een galvanisch laagje en is iets dikker heb er net een geplaatst en pas vorm is goed
de ribbels zijn iets anders dus niet voor de puristen maar voor het geld een goed alternatief

mctommi

Bwehhhhh...nep plaatwerk.....heb eens een RA scherm imitatie op een AK400 van 1971 gelast, wat een drama....het tankschot paste daarna niet goed meer......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: 2cvpieter on September 17, 2009, 23:30:08 PM
bij ruigrok hebben ze nieuwe achter schermen brede ribbel voor een azu 250
het plaatwerk heeft een galvanisch laagje en is iets dikker heb er net een geplaatst en pas vorm is goed
de ribbels zijn iets anders dus niet voor de puristen maar voor het geld een goed alternatief

Heb je er een foto van ??? Ben wel benieuwd naar de ribbels....
Ben zelf in een luxe positie omdat ik al 26 jaar bezig ben.....heb lang geleden een goede voorraad aangelegd voor weinig, ben dus niet afhankelijk van imitatie.
Nee ik heb niks te koop  :(

Dat imitatie kleine ribbelblik is echt vreselijk, ben benieuwd naar dit brede ribbelblik. Is me inmiddels duidellijk dat brede ribbel AZU250 achterschermen een naald in een hooiberg zijn. Kleine ribbel schijnt makkelijker te vinden te zijn.......raar maar waar
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

bij TPV in frankrijk is nog de re zijde , de brandstof kant
orgieneel nos te krijgen
en bij de eeec hebben ze ook nog besteleend spul

2cvpieter

het zit op de mb 65 39 oftewel pebbles 
die is te bewonderen op de besteleenden meeting
ik krijg zelf nog steeds geen fotos geplaatst, ligt aan mij

2cvpieter

bij www amis de 2cv. fr of zoiets  hebben ze ook nog delen nos
alleen de prijzen zijn er ook naar

mctommi

Quote from: 2cvpieter on September 20, 2009, 23:49:32 PM
het zit op de mb 65 39 oftewel pebbles 
die is te bewonderen op de besteleenden meeting
ik krijg zelf nog steeds geen fotos geplaatst, ligt aan mij

Oh u is DIE Pieter ;-) Van de MB-65-39.....die je van mij hebt gekocht.....zie je in Leersum dan !
Rechtsachter zat een origineel citroën scherm uit mijn eigen voorraad, of zit dat er niet meer op na de schade van een tijdje terug ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

2cvpieter

yes dat ben ik, rechts achter zit er nog op maar links heb ik toen vervangen maar was nu dusdanig slecht dat ik hem maar vervangen heb omdat de hele achter kant werd gerepareerd na een aanrijding links achter
toen maar gelijk  bij de zijruiten de roest randen weg gehaald toen nood gedwongen hele achter kant gespoten, toen begonnen mijn maten tezijken dat ik alles moest doen met als resultaat opnieuw gespoten azu met alweer eerste deuk in een parkeergarage, maar nu wel met grijze koplampen en originele bumper met strip. een vriend rijdt zaterdag mee ik kan zelf helaas niet, ben er zondag wel even

mctommi

Quote from: 2cvpieter on September 23, 2009, 00:07:03 AM
yes dat ben ik, rechts achter zit er nog op maar links heb ik toen vervangen maar was nu dusdanig slecht dat ik hem maar vervangen heb omdat de hele achter kant werd gerepareerd na een aanrijding links achter
toen maar gelijk  bij de zijruiten de roest randen weg gehaald toen nood gedwongen hele achter kant gespoten, toen begonnen mijn maten tezijken dat ik alles moest doen met als resultaat opnieuw gespoten azu met alweer eerste deuk in een parkeergarage, maar nu wel met grijze koplampen en originele bumper met strip. een vriend rijdt zaterdag mee ik kan zelf helaas niet, ben er zondag wel even

Leuke maten heb jij....die moeten effe een poosie opgesloten worden op Pampus, kan nooit veel kosten :P
Wat is je "timeslot" op Zondag ?
Ben nog met mezelf, mijn huishoudster en mijn beste vriend in discussie wanneer ik naar die Boterbloem afreis.....
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

2cvpieter

ik ben er denk ik tussen 11 en 12  en blijf wel de hele middag, neem je zelf ook een besteller mee of kom je in iets fouts

Tags: