Hallo allen,
eindelijk een ak400 aangeschaft.
Ik rijd nu 19 jaar 2cv6, maar wilde al een tijd iets anders (besteleend) voor erbij.
Ik wist al jaren een 61er import AZU te staan, die al een jaar of 16 geparkeerd staat in een droge doorwaaischuur, samen met een Charleston.
Maar eens bij wezen kijken, maar die AZU is niet meer origineel, lees, staat op een ami-super chassis, en is een 4 cilinder geworden op kenteken.
Dat wil ik dus niet, dus verder gezocht.
De besteleend, http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=968.0 , bekeken, en hem gekocht.
Prijs viel reuze mee, en het werk wat er aan zit, valt wel mee.
Nieuwe dorpels, bodemplaten, voetenbak vervangen, stukje lassen aan chassis, en de voorspatborden restaureren, en de achterdeuren vervangen (heb ik al een aantal jaren op zolder liggen) en natuurlijk een zeer grote beurt geven.
eindelijk een ak400 aangeschaft.
Ik rijd nu 19 jaar 2cv6, maar wilde al een tijd iets anders (besteleend) voor erbij.
Ik wist al jaren een 61er import AZU te staan, die al een jaar of 16 geparkeerd staat in een droge doorwaaischuur, samen met een Charleston.
Maar eens bij wezen kijken, maar die AZU is niet meer origineel, lees, staat op een ami-super chassis, en is een 4 cilinder geworden op kenteken.
Dat wil ik dus niet, dus verder gezocht.
De besteleend, http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=968.0 , bekeken, en hem gekocht.
Prijs viel reuze mee, en het werk wat er aan zit, valt wel mee.
Nieuwe dorpels, bodemplaten, voetenbak vervangen, stukje lassen aan chassis, en de voorspatborden restaureren, en de achterdeuren vervangen (heb ik al een aantal jaren op zolder liggen) en natuurlijk een zeer grote beurt geven.