News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
334 Guests, 0 Users

Ribbel azu gezocht

Started by azurblade, October 24, 2011, 14:45:31 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Quote from: azurblade on October 28, 2011, 14:34:14 PM
Dit is een goed voorbeeld van een azu die elders nog op leboncoin te vinden is voor jawel 150 eurie maar vast zoals tom aangeeft kuisverrot.
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/241566759.htm?ca=17_s

Téééééring, zo kan ik ook handel drijven zeg !!! Makkelijk 800 euro verdienen ! Scheelt een hoop ruimte ook als je auto's loopt te verkopen die bij een ander staan :)
Wat jammer dat ik te eerlijk ben voor dit soort praktijken, want het verdient wel lekker zo. Je hoeft ook geen garantie te geven, want de auto is toch niet rijvaardig, hehehehe.......;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...ja leuke handel allemaal maar daardoor worden de azutjes in nederland onbetaalbaar.
Voor een niet rijvaardige azu betaal je in verhouding nog meer dan een helemaal kant en klaar rijdende azu met kenteken en al.

We blijven zoeken in ieder geval 

Sjoerd

Inderdaad leuke handel!
Het lijkt er wel op dat ze bij autobas gewoon de foto's van le bon coin overnemen en als ze dan een klant voor de auto hebben pas de auto gaan kopen bij de verkoper. Om heel eerlijk te zijn lijkt het me niet helemaal pluis met deze manier van handel. Maargoed, iedereen zijn eigen ding.

Sjoerd

Kun je hier trouwens niet wat leuks mee doen?
Je zoekt het rollende gedeelte van een 2cv6, past hier en daar wat aan en zet na enige restauratiewerkzaamheden deze koets er bovenop. Dan is het geen echte azu maar het is toch wel erg leuk ;D En je kan wat beter meekomen met het hedendaagse verkeer ;)
http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/248422605.htm?ca=18_s

azurblade

Een azu koets overzetten op een 2cv6 chassis is geen gekke optie als een complete azu niet vindbaar is.
Staat nu ook een 56er op. Heb de fransman gemailt en weer even afwachten. http://www.leboncoin.fr/voitures/249329480.htm?ca=17_s

Francois

gaaf ding die 56-er! lijkt een beetje op zo'n butagaz azu met dat witte dak. ziet er ook wel hard uit.
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

azurblade

#36
Lijkt inderdaad wel op een butagaz azu maar helaas antwoord van de fransman: 'Bonjour désolé vendue' :S

mctommi

Quote from: azurblade on October 31, 2011, 17:57:10 PM
Lijkt inderdaad wel op een butagaz azu maar helaas antwoord van de fransman was: 'Bonjour désolé vendue' :S
Jammer......... volgende keer beter !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Sjoerd

Jammer, er zijn een hoop kapers op de kust voor een ribbelbesteleend.
Maar wie zoekt zult vinden

azurblade

Kapers genoeg inderdaad. Gezien de azu's die erop staan binnen een dag of zelfs korter zijn verkocht zijn er velen die azen op de bestellers. Behalve handelaars/particulieren uit nederland zijn ook de engelsen erg actief bezig merkte ik na wat gezoek op het wereld wijde web.

Zal vast en zeker een azutje op mijn pad komen.

mctommi

Ogen goed open houden en snel reageren dus ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Zit inderdaad een blok in die daar niet thuishoort...18pk?

Ze gaan niet allemaal als warmte broodjes maar mogelijk is de vraagprijs daar de oorzaak van. Het kan natuurlijk altijd gekker ;) http://www.leboncoin.fr/utilitaires/249936223.htm?ca=17_s

mctommi

Jeumig........................wat een geld.........voor dat bedrag wil ik er wel orzjinele achterlichtjes op hoor !

Vind er overigens geen moer aan in deze staat, zo zagen ze er niet eens uit toen ze uit de fabriek rolden, met van die Merceded Benz lak erop, whoaaaa.......  ;D
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: azurblade on November 01, 2011, 16:43:38 PM
Zit inderdaad een blok in die daar niet thuishoort...18pk?

Zo te zien wel; vulpijpie duidt op 18PK blokkie !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: