News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
272 Guests, 0 Users

ICCCR 2016 Nederland

Started by michelidds, October 28, 2015, 20:12:55 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Ik vind het ook verdacht stil  :)

Dirk D

Mijn zoon wil hier graag heen, dus ik ook  ;)
ivm vrijde dagen etc. vind ik 't nog lastig om te bespreken, of te zeggen wanneer wij er zijn.
Maar dat we komen is vrijwel zeker.
En dan natuurlijk met de Aca en klapkar!

Is daar eigenlijk een apart veldje voor?  ;D
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

Ik zit eigenlijk nu met een dilemma; inmiddels is de Philips erbij gekomen en heb ik deze aangemeld voor het museum tijdens de ICCCR. Ik heb bericht ontvangen dat ie geplaatst kan worden.
Ik weet niet hoe ik het volgende moet oplossen:
De auto zal vanaf dag één aanwezig moeten zijn en daar vier dagen moeten staan binnen het terrein van het museum, zelf kan ik dan geen kant op als ik daar blijf Kamperen.
Het liefste zou ik dus ook mijn andere besteller daar naar toe willen hebben en die op een kampeerplek zetten. Dan wordt het twee keer heen en weer rijden of zo iets en dan ook nog allemaal op mijn kosten, de organisatie biedt geen vrijkaarten voor deelnemers welke hun auto beschikbaar stellen. Bij Citromobile was dit wel altijd het geval, ook dit jaar.
Eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n trek in.

azurblade

Of gewoon op het icccr terrein zetten. Dat is een groot wisselend museum :)
Wij gaan 1 of 2 dagen kijken en pakken een camping er dichtbij.

marcopr

Je kan natuurlijk stellen, prima de Philips in het museum; dan vrijkaarten en rijkosten, niet verder vertellen..... Anders staat hij gewoon op het besteleendenveldje.
Ben benieuwd hoe hoog het bureaukraties gehalte is van de org. Er gaat tenslotte zoveel geld in zo een evenement om. Argumenten van als we jou dan moeten we iedereen is natuurlijk een voor de hand liggende dooddoener.
Marco stel ons niet teleur  ;D

MarcoAZU

Komt er wel een besteleendenveldje ?

Sowieso zet ik in om de Philips in het BEW op de weg te hebben. In juli wordt hij gekeurd, in augustus heb ik dan wel een kenteken hoop ik.

MartinAZU

Ik heb mijn auto ook aangeboden voor het museum, buiten Frankrijk gebouwde Citroen's :)
Maar zit dan ook alle dagen zonde auto !
Twee dagen museum vindt ik eigenlijk wel mooi/genoeg 8)

Dacht dat er in eerste instantie ook een één dags museum ingericht werd.
Elke dag dus een anders opgebouwd museum, daar wist deze meneer niks van.
Zet nu de auto gewoon neee op het terrein naast de tent of zo.
Zal hij ook wel bekeken worden lijkt mij  ;)
azu, azl3, ami6, panhard PL17

MarcoAZU

Hé gelukkig, ik ben niet de enige die met dit probleem zit.
Ik heb min of meer al besloten, ik doe het niet. Vier dagen mijn auto op een plek waar ik zelf geen toezicht op heb en zelfs geen invloed, dat gaat mij te ver.
Verder vind ik het allemaal een hoop geld, 25 euro entree, 10 euro parkeren! Mag ik wel m'n eigen broodjes meenemen? Ik ben dan zeker een echte Hollander  ::)

Bertje Beige

Jullie hebben groot gelijk :).

Als ik ga ga ik maar 1 dag en dan zet ik de Solex wel achterin de acadiane en parkeer ruim buiten het evenemententerrein.
Kan ik makkelijk het terrein over en het bespaart me een tientje aan parkeerkosten.
Dan maar 1 Citroen minder, maar ze willen het blijkbaar zo.

En ja, ook ik neem zelf wel wat te eten en te drinken mee 8)

RCUPPER

Lang leve de A t/m ZX-MARKT.  Daar mag al jaren lang iedereen zijn Internationale Citroën kostenloos een dag in de schijnwerpers zetten. En dat op een locatie minstens zo mooi als de locatie van ICCCR.

Je hebt groot gelijk Bert. Het moet hobby blijven nietwaar?!

@Bertje Beige: zullen we een besteleend forum solex bende vormen?
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU



Quote@Bertje Beige: zullen we een besteleend forum solex bende vormen?

Ik heb een eitje, mag dat ook? Eitje in het eendje  :D  8) nog nooit bij stilgestaan!

azurblade

Altijd leuk die gelijkende interesse. Hier ook een tweetal solexen staan :)

Plan was om er twee dagen naar toe te gaan maar met de entreeprijzen wordt het toch wel erg gek.
Niet zoals Citromobile een buitenterrein ;)

MarcoAZU

Quote from: azurblade on June 23, 2016, 08:56:49 AM
Altijd leuk die gelijkende interesse. Hier ook een tweetal solexen staan :)

Mijn eerste solex sleutelde ik op een autoped, het motortje vond ik bij de buren in de schuur toen mijn broer dat huis kocht. Ik denk dat ik 13 geweest moet zijn.
Nu heb ik nog een Eitje, een M13 van Berini, en een Mosquito. Dit waren oorspronkelijk de brommertjes van mijn ouders in de jaren vijftig. Ook mijn vader sleutelde veel. Mijn vader en mijn moeder reden beiden ook motorfiets. Mijn vader had een Harley en mijn moeder een AJS, deze zijn in de jaren zestig rijdende met de oud ijzerboer meegegaan  :-[ Toen kochten ze de eerste eend, een azam 6.
Met de paplepel erin gegoten!

MartinAZU

Ik denk dat ik mijn step/autoped ook maar mee neem, kan ik daar misschien wel een beetje het terrein verkennen. 8)
Nou je het toch over motoren hebt, heb net twee verkocht ook uit de jaren 50. HOREX regina waarvan ook één met zijspan.
(Nu heb ik nog één, horex SB35)

Ben nu met mijn kleppendeksel race-auto bezig. (foto komt later, is nog steng geheim!! ;D)
De AMI Verenging Nederland organiseert een kleppendeksel race op het ICCCR.
Zijn hier nog meer mensen die daar ook aan mee doen?
azu, azl3, ami6, panhard PL17

MartinAZU

#29
Hier is hij dan, de kleppendeksel-racer.
Basis een aluminium A-type kleppendeksel.
Mooi helemaal van aluminium zoals een racer moet zijn  8)
Wielbasis, voor breder als achter, net een Citroën (div types) :)
azu, azl3, ami6, panhard PL17

Tags: